گلاب
خانه / اسانس طبیعی / اسانس گل محمدی / کارخانه تولید عصاره گل محمدی

کارخانه تولید عصاره گل محمدی

قیمت خرید و فروش عصاره گل محمدی صنعتی که با روش تقطیر با بخار آب و حرارت غیر مستقیم تولید می شود از تمام انواع اسانس گل سرخ، بیشتر و از کیفیت بالاتری برخوردار است. بهترین کیفیت عصاره گل محمدی و بالاترین درصد اجزای مؤثّره عطر گل را اسانس دوم گل محمدی داراست.

قیمت خرید و فروش اسانس گل یاس نوع دوم در سال ۱۴۰۰، سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان و حدود ۸۰۰۰ دلار تا ۹۰۰۰ دلار مورد معامله قرار می گیرد.

عصاره گل محمدی

طرز تهیه و روش تولید عصاره گل محمدی

برخی معتقدند که عصاره گل محمدی در واقع ابسولوت رز(absolute rose ) است که به طلای مایع (liquid gold ) نیز معروف است و از کانکریت گل محمدی (concrete rose ) استخراج می شود. طرز تهیه اسانس گل محمدی با روش تولید اسانس گل محمدی کاملاً متفاوت است. تولید اسانس گل محمدی با استفاده از روش تقطیر انجام می شود. به این شکل که پس از ریختن گل محمدی تازه در دیگ های تقطیر و گلابگیری سنتی و صنعتی ، و پس از جوش آمدن دیگ ها، با کمتر کردن درجه حرارت، گلاب و اسانس گل محمدی استخراج می شود.

اما روش تولید اسانس گلاب به این شکل است که با قرار دادن گلبرگ گل محمدی  در شرایط خلأ و استفاده از حلال های غیر قطبی مانند پترولیوم اتر، هگزان و دیگر حلال های مجاز عصاره گل محمدی ناخالص یا کانکریت رز که دارای حالت مومی شکل و رنگ نارنجی است استخراج می شود. سپس کانکریت رز را در الکل اتانول قرار داده و ناخالصی ها از اسانس گل محمدی جدا می‌شود. در مرحله بعد الکل موجود در عصاره گل محمدی تبخیر می شود. ماده حاصله عصاره خالص گل محمدی یا ابسولوت رز است.

ابسولوت رز به طلای مایع liquid gold معروف است و کاربرد های فراوانی در صنايع آرایشی و بهداشتی و داروسازی دارد. عصاره گل محمدی، اسانس گل محمدی و عطر گل محمدی همه یک معنای واحد را می رساند. تفاوت عصاره گل محمدی با ابسولوت رز در میزان درصد اجزای مؤثّره هر یک است. صرفاً در طرز تهیه و روش تولید اسانس گل محمدی با ابسولوت رز متفاوت است و الّا از حیث ساختار مولکولی تفاوت واضح و خاصی ندارند.

عصاره گل محمدی

خواص دارویی و درمانی عصاره گل محمدی

 عصاره گل محمدی سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های گوناگون است. از قدیم الایّام اسانس گلاب موارد مصرف دارویی بسیاری داشته است. چرا که خواص دارویی و درمانی اسانس گلاب بی شمار اند. اسانس گل محمدی نیروافزای دستگاه ایمنی بدن است. از دیگر خواص دارویی و درمانی عصاره گل محمدی، ساماندهی کارکرد دستگاه گوارش همچنین قلب، کبد و معده است. عصاره گل محمدی چین و چروک پوست را برطرف می کند. سرخی پوست که بر اثر آفتاب سوختگی بوجود آمده را رفع می کند. همچنین عصاره گل محمدی می تواند به عنوان یک پاک کننده طبیعی کرم ها و پودرهای آرایشی به کارگیری شود. ماسک عصاره گل محمدی آبرسان  و شفاف کننده پوست است. از خواص دارویی و درمانی اسانس گل محمدی می توان به از بین بردن جوش های سطحی و چرکی صورت و بدن اشاره کرد.

قیمت خرید و فروش عصاره گل محمدی

تعیین قیمت خرید و فروش اسانس گل محمدی بستگی به نوع، روش تولید و درصد اجزای مؤثّره عصاره گل محمدی دارد. چنانچه عصاره گل محمدی با روش گلابگیری سنتی که از پارچ گلابگیری برای خنک کردن استفاده می شود، تولید شود قیمت خرید و فروش اسانس گلاب آن کاهشی خواهد بود. چرا که عصاره گل محمدی که از پارچ گلابگیری خارج می شود دارای درصد کمتری از اجزای مؤثّره اسانس گل است. این موضوع در رابطه با انواع دیگر اسانس گیاهی نیز صدق می کند. قیمت خرید و فروش اسانس گلاب سنتی که با استفاده از سیستم کندانسور و عطرگیر تولید می شود نسبت به اسانس سنتی گل، مرغوب تر و از ارزش بالاتری برخوردار است.

عصاره گل محمدی که با روش تقطیر با آب و  صنعتی تولید می شود ارزشمند تر از اسانس سنتی است و قیمت خرید و فروش بیشتری دارد. قیمت خرید و فروش اسانس گل محمدی صنعتی که با روش تقطیر با بخار آب و حرارت غیر مستقیم تولید می شود از تمام انواع اسانس گلاب، بیشتر و از کیفیت بالاتری برخوردار است. و همچنین درصد اجزای مؤثّره اسانس گل محمدی تولید شده با حرارت غیر مستقیم به مراتب بیشتر از اسانس سنتی گل سرخ است.

اسانس گل محمدی

انواع اسانس گل محمدی

یکی دیگر از فاکتور هایی که در جهت تعیین قیمت خرید و فروش عصاره گل محمدی نقش اصلی را ایفا می کند نوع اسانس اول، اسانس دوم و اسانس تام گل محمدی است. بهترین کیفیت اسانس گل محمدی و بالاترین درصد اجزای مؤثّره عطر گل را اسانس دوم گل محمدی داراست. قیمت خرید و فروش اسانس گل محمدی نوع دوم در سال ۱۴۰۰، سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان و حدود ۸۰۰۰ دلار تا ۹۰۰۰ دلار مورد معامله قرار می گیرد. . کاملترین درصد اجزای مؤثّره عطر گلاب یا عصاره گل محمدی را اسانس تام دارد. قیمت خرید و فروش عصاره گل محمدی کامل که با نام اسانس تام معرفی می شود، بیش از ۱۶۰ میلیون تومان و حدود ۶۴۰۰ دلار تا ۷۲۰۰ دلار در سال جاری مورد معامله قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

صادرات اسانس گل محمدی کاشان

صادرات گلاب ۳۰ درصد به دلیل مرغوبیت اسانس و درصد بالای اجزای مؤثّره اسانس گل …