گلاب
خانه / عرقیات گیاهی / تولید کننده گلاب خالص و عرقیات طبیعی

تولید کننده گلاب خالص و عرقیات طبیعی

جهت تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی به هیچ ماده افزودنی مُجاز و غیر مُجازی احتیاج نیست. قبل از تقطیر، حین تقطیر و پس از تقطیر نباید هیچگونه اسانس طبیعی یا اسانس شیمیایی به گلاب و عرقیات اضافه شود. عرضه به بازار، پخش عمده و فروش گلاب خالص و عرقیات طبیعی در بسته بندی شیشه ۴۵٠ میلی لیتر، پت ۵٠٠ میلی لیتر، پت ١ لیتری ، پت ۴ لیتری و گالن ٢٠ لیتری انجام می شود. تشخیص گلاب خالص و گلاب تقلبی برای کسی که بارها گلاب خالص با عیار و کیفیت متفاوت را تست و بررسی کرده است کار چندان دشوار و سختی نیست.

عرقیات طبیعی

بهترین روش تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی

تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی در کل به چهار شکل انجام می شود. ابتدایی ترین روش تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی، روش خانگی است. برای روش تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی خانگی نیاز به یک زودپز با درب و خروجی های صحیح و سالم است. لوله های رابط و پارچ یا ظرفی برای قرار گرفتن داخل سینک ظرفشویی که با آب سرد پر شده، نیز مورد نیاز است. با روشن کردن شعله زیر زودپز عملیات تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی به روش خانگی آغاز می شود.

دومین و بهترین روش تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی، روش تولید سنتی با استفاده از دیگ های کوچک مسی است. سومین روش تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی، روش نیمه صنعتی با دیگ هایی از جنس استیل که ظرفیت آنها بیش از ٢٠٠ لیتر و کمتر از ۵٠٠ لیتر است، می باشد.

راهی دیگر برای تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی روش تولید تمام صنعتی با استفاده از دیگ های بزرگ تقطیر است. دیگ های تقطیر صنعتی، از جنس استیل و در اندازه های بیش از ۵۰۰ لیتر و کمتر از ٢۵٠٠ لیتر تعبیه می شوند.

تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی به روش صنعتی به دو شکل انجام می شود. یا تقطیر با آب صورت می گیرد و یا اینکه تقطیر با بخار آب انجام می شود. جهت تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی به هیچ ماده افزودنی مُجاز و غیر مُجازی احتیاج نیست. قبل از تقطیر، حین تقطیر و پس از تقطیر نباید هیچگونه اسانس طبیعی یا اسانس شیمیایی به گلاب و عرقیات اضافه شود.

تولید گلاب خالص

مرجع پخش عمده و فروش گلاب خالص و عرقیات طبیعی

 در این مجموعه سالانه فروش گلاب خالص و عرقیات طبیعی در حجم و اندازه قابل توجهی انجام می شود. پخش عمده گلاب خالص و عرقیات طبیعی در بسته بندی های متنوع، و کیفیت های متفاوت ارائه می گردد. عرضه به بازار، پخش عمده و فروش گلاب خالص و عرقیات طبیعی در بسته بندی شیشه ۴۵٠ میلی لیتر، پت ۵٠٠ میلی لیتر، پت ١ لیتری ، پت ۴ لیتری و گالن ٢٠ لیتری انجام می شود.  بعضاً برای صادرات یا فروش عمده و فله می توان گلاب و عرقیات را در مخزن ها و تانکر های ۵٠٠، ١٠٠٠ و ٢٠٠٠  لیتری  بارگیری و در اختیار خریدار گذاشت.

راههای تشخیص گلاب خالص و گلاب تقلبی

تشخیص گلاب خالص و گلاب تقلبی برای کسی که بارها گلاب خالص با عیار و کیفیت متفاوت را تست و بررسی کرده است کار چندان دشوار و سختی نیست.

جهت تشخيص گلاب خالص به چند نشانه باید دقت داشت.

۱_ طعم گلاب خالص کمی تلخ و مایل به گسی است و چنانچه طعم گلاب خیلی تلخ و بدمزه بود به احتمال زیاد گلاب تقلبی است.

۲_ گلاب خالص همان عطر و بوی ملایم گل محمدی را دارد. اگر رایحه گلاب بیش از حد باشد حاوی اسانس شیمیایی ست. تا زمانی که گلاب خالص داخل ظرف باشد، عطر و بوی زیادی ندارد. و پس از تست و استفاده در نوشیدنی ها، خوراکی ها و فضا، مولکول های معطر گلاب باز و فعال می شوند و بوی ملیح گلاب متصاعد می شود.

۳_ گلاب خالص چنانچه در شرایط مناسب نگهداری شود تا سالها ماندگاری دارد و تغییر رنگ و بو و مزه نمی دهد. ولی گلاب تقلبی پس از مدت کوتاهی دوفاز، ترش و بدمزه، بدبو و تیره می شود.

عرقیات طبیعی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش ویژه گلاب درجه یک

فرمول تهیه بهترین گلاب ؛ از تقطیر گلبرگ های گل محمدی به میزان حداقل ۳۵ …