گلاب
خانه / گلاب 20 لیتری / پخش کننده گلاب ٢٠ لیتری اصل

پخش کننده گلاب ٢٠ لیتری اصل

بسته بندی گلاب اصل خانگی در گالن های ٢٠ لیتری چند حُسن را بهمراه دارد.

۱_ در هزینه های بسته بندی صرفه جویی می شود و در نتیجه قیمت هر لیتر گلاب برای خریدار ارزانتر تمام می شود.

۲_ تعداد ظروف بسته بندی  به یک ظرف کاهش می یابد.

۳_ با توجه به ضخامت گالن گلاب ٢٠ لیتری، نگهداری بلند مدت از گلاب آسانتر و با ریسک کمتری مواجه خواهد بود. گلاب ٢٠ لیتری اصل یکی دیگر از محصولاتی ست که مجموعه ما را تحت عنوان پخش کننده گلاب ٢٠ لیتری اصل معرفی می کند.

اگر طعم گلاب ممتاز ٢٠ لیتری خیلی تلخ و بد مزه باشد و بوی زیادی مثل عطر و ادکلن داشته باشد، باید به اصل بودن گلاب ٢٠ لیتری شک کرد.

گلاب ٢٠ لیتری

معرفی مشخصات گلاب ممتاز ٢٠ لیتری

بسته بندی گلاب دو آتیشه طوبی در گالن های ٢٠ لیتری چند حُسن را بهمراه دارد. ۱_ در هزینه های بسته بندی صرفه جویی می شود و در نتیجه قیمت هر لیتر گلاب ممتاز ٢٠ لیتری برای خریدار ارزانتر تمام می شود. ۲_ تعدّد ظروف بسته بندی  نیم لیتری، یک لیتری و چهار لیتری، به یک ظرف ٢٠ لیتری کاهش می یابد. ۳_ با توجه به ضخامت گالن گلاب ٢٠ لیتری، نگهداری بلند مدت از گلاب آسانتر و با ریسک کمتری مواجه خواهد بود. مشخصات گلاب ممتاز که در گالن های ٢٠ لیتری بسته بندی می شود از این قرار است : اولاً چنانچه گلاب ممتاز عطر گیری نشده باشد، پس از بسته بندی در گالن های ٢٠ لیتری شاهد وجود مایع روغنی شکل زرد رنگ مايل به سبز خواهیم بود. این مایع اسانس گل محمدی یا rose essential oil است که از گلاب ممتاز جدا و بر سطح گلاب ممتاز شناور شده است. از دیگر مشخصات گلاب ممتاز ٢٠ لیتری طعم تلخ و گسی است که پس از تست گلاب ممتاز متوجه آن خواهیم شد. چنانچه طعم گلاب و رایحه دل‌انگیز آن برای مدتی بیش از یک دقیقه و کمتر از سه دقیقه در کام و دهان باقی ماند، نشانه گلاب ممتاز و گلاب اصل است. پس از باز کردن درب گالن گلاب ممتاز ٢٠ لیتری، رایحه خوش گل محمدی را حس خواهیم کرد.

گلاب ٢٠ لیتری

مرکز فروش گلاب ٢٠ لیتری اصل

با توجه به وجود راه های مختلف جهت تولید و فروش گلاب تقلبی باید چند نکته را هنگام تهیه گلاب اصل در نظر داشت. ابتدا باید به مرکز فروش گلاب اصل که دارای اعتبار است و مورد تایید همسایگان است مراجعه و گلاب اصل را خریداری کرد. پس از تست گلاب و نوشیدن آن باید توجه داشت که اگر طعم گلاب خیلی تلخ و بد مزه باشد و بوی زیادی مثل عطر و ادکلن داشته باشد، باید به اصل بودن گلاب شک کرد. چرا که طعم تلخ بد مزه و بوی خیلی زیاد از مشخصات گلاب تقلبی است. سودجویان و کلاهبرداران با افزودن اسانس شیمیایی با بو و طعم گل سرخ یا ژرانیوم که یک اسانس کم ارزش است، به گلاب سبک یا پس آب، آنرا به عنوان گلاب اصل به مصرف کننده ارائه می دهند. تاکید می کنیم که اگر گلاب دارای بوی زیاد و طعم زیاد تلخ باشد، گلاب غیر طبیعی و تقلبی است. گلاب ٢٠ لیتری اصل حاوی مقداری اسانس طبیعی گل محمدی یا همان عطر گل که بر روی گلاب شناور است، می باشد. گلاب ٢٠ لیتری اصل بو و رایحه مطبوع گل محمدی را بهمراه دارد. گلاب اصل طعمی بین تلخی و گسی دارد که از تلخی عصاره گلبرگهای گل سرخ نشأت گرفته است. فروش گلاب ٢٠ لیتری اصل بخشی از خدمات صادقانه و بر پایه مشتری مداری مجموعه ما است. صادرات گلاب ٢٠ لیتری اصل به جامعه بین الملل مخصوصاً همسایگان عرب زبان موجب اعتماد بیش از پیش به محصولات ایرانی شده است.

گلاب ٢٠ لیتری
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

مرکز عرضه گلاب صنعتی اصل

تولید گلاب دو آتیشه طوبی به دو صورت انجام می شود. گلاب صنعتی اصل بدون …