گلاب
خانه / گلاب اصل / مرکز عرضه گلاب صنعتی اصل

مرکز عرضه گلاب صنعتی اصل

تولید گلاب دو آتیشه طوبی به دو صورت انجام می شود. گلاب صنعتی اصل بدون هیچ گونه نگهدارنده و افزودنی در ظروف پت و شیشه بسته بندی می شود.

چند راهکار برای تشخیص گلاب صنعتی اصل از گلاب تقلبی وجود دارد.

گلاب صنعتی اصل

روش‌های تولید گلاب صنعتی

تولید گلاب صنعتی به دو صورت انجام می شود. تولید گلاب صنعتی به روش تقطیر با آب و تولید گلاب صنعتی با استفاده از بخار آب.

در تولید گلاب اصل خانگی به روش تقطیر با آب ابتدا دیگ های بزرگ که معمولا از ظرفیت ۵۰۰ کیلو گرم تا دو تن هستند، شسته شده و به میزان لازم آب و سپس گل های تازه محمدی اضافه می شود. میزان نیاز به آب جهت گلابگیری بسته به مقدار گل محمدی و میزان برداشت نهایی گلاب، کیفیت و درصد اسانس گلاب دارد. چنانچه قرار است درصد اسانس گلاب صنعتی بیشتر باشد دیگ زمان کمتری می جوشد و گلاب صنعتی تولیدی دارای اسانس بیشتر و کیفیت بالاتری خواهد بود .برای تولید گلاب غلیظ و دوآتشه ضمن اینکه باید مدت زمان جوشیدن دیگ در نظر گرفته شود، به جای ریختن آب در دیگ تقطیر نیز از گلاب با عیار بالا استفاده می شود تا بدین ترتیب گلاب صنعتی دوآتشه حاصل شود.

گلاب صنعتی اصل

تولید گلاب صنعتی به روش تقطیر با بخار آب

در این روش دیگر از آب استفاده نمی شود. گل های تازه رز سرخ به اندازه دلخواه و مورد نیاز داخل دیگ ریخته شده، با بستن درب دیگ عملیات تقطیر آغاز می شود. بخار از بویلر که سیستم تولید کننده بخار است وارد قسمت انتهایی دیگ تقطیر می شود. مولکول ها و اجزای معطر و مؤثر گل محمدی با ذرات بخار ترکیب شده و به قسمت بالایی دیگ تقطیر و لوله های خروجی منتقل می شوند. پس از ورود بخار ترکیب شده با اجزای معطر گل به کندانسور( که سیستم خنک کننده است) ، به مایع تبدیل شده و به مخزن ذخیره سازی گلاب صنعتی وارد و انباشته می شوند.

گلاب صنعتی اصل

توزیع کننده گلاب صنعتی اصل

گلاب صنعتی اصل ذخیره شده در مخازن با ظرفیت های مختلف ۵٠٠ لیتری، ١٠٠٠ لیتری،٢ هزار لیتری، ۵ هزار لیتری، ١٠ هزار لیتری، ٢٠ هزار لیتری و ۵۰ هزار لیتری به خطوط پرکن و بسته بندی منتقل می شود. گلاب صنعتی معمولا در بسته بندی های شیشه ای و پت ۴١٠ میلی لیتر، ۴۵۰ میلی لیتر، ۵٠٠ میلی لیتر و همچنین پت های ١ لیتر، ٢ لیتر، ۴ لیتر و گالن های ٢٠ لیتر و ۵۰ لیتر به بازار ارائه می شود. نوع و اندازه بسته بندی وابسته به سفارش توزیع کننده گلاب صنعتی اصل می باشد. و بستگی به درخواست پخش کنندگان گلاب صنعتی، بنکداران، مغازه داران، خریداران و مصرف کنندگان گلاب صنعتی دارد.

گلاب صنعتی اصل
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

پخش کننده گلاب ٢٠ لیتری اصل

بسته بندی گلاب اصل خانگی در گالن های ٢٠ لیتری چند حُسن را بهمراه دارد. …