گلاب
خانه / عرق نعناع / عرق نعنا / فروش اینترنتی عرق نعنا اصل ارگانیک

فروش اینترنتی عرق نعنا اصل ارگانیک

دو نام آشنا در تولید گلاب و عرقیات گیاهی با کیفیت بالا و ارگانیک، در بازار فروش داخل و صادرات، برند گلاب طوبی و برند گلاب زهرا هستند. عرق نعنا اصل ارگانیک یکی از محصولات برند طوبی و همچنین برند زهرا می باشد. عرق نعنا اصل متشکل از اجزای دارویی فراوانی است.

عرق نعنا اصل ارگانیک

مقایسه عرق نعناع زهرا و عرق نعنا طوبی

 از نام های معتبر در زمینه تولید گلاب و عرقیات، برند زهرا با نام صادراتی الزهرا است. از معروفترین محصولات ارگانیک، گلاب ارگانیک زهرا می باشد. عرق نعناع زهرا محصول تولیدی کارخانه گلاب و عرقیات زهرا در کرمان است.

عرق نعناع زهرا چون دیگر محصولات تولید شده در کارخانه گلاب زهرا کرمان، از کیفیت مطلوبی برخوردار است. چرا که از گیاهان مرغوب دشت کرمان برداشت، و استخراج می شود.

عرق نعناع زهرا در بسته بندی های شیشه ۴۵۰ میلی لیتر، پت ۱ لیتری، پت ۴ لیتری و گالن ۲۰ لیتری قابل عرضه به بازار است.

شرکت گلاب زهرا عرقیّاتی چون عرق بهارنارنج زهرا، عرق بیدمشک زهرا، عرق آویشن زهرا، عرق اسطوخودوس زهرا، عرق کاسنی زهرا، عرق زیره زهرا، عرق شاتره زهرا، عرق چهل گیاه زهرا، عرق بومادران زهرا، عرق یونجه زهرا و حدود سی محصول دیگر را در چرخه تولید خود دارد و به صورت منظم به بازار تزریق می کند.

عرق نعنا اصل ارگانیک

گلاب و عرقیات طوبی

 کارخانه گلاب و عرقیات با برند  طوبی یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان در این صنعت می باشد. گیاه مرغوب ،کیفیت بالا، تنوع محصولی، ارگانیک بودن محصولات و سطح صادرات از شاخصه های برند طوبی است.

شرکت گلاب طوبی بیش از هفتاد گونه گیاهان دارویی که قابلیت تقطیر دارند را در سبد کالایی خود دارد. عرق نعنا طوبی، عرق هل طوبی و گلاب طوبی از مهمترین محصولات این سبد است.

عرق نعنا طوبی تهیه شده از گیاه تازه نعناء گلدار دشت کاشان است. عرق نعنا طوبی و همچنین عرق نعناع فلفلی طوبی در بسته بندی های پت ۵۰۰ میلی لیتر، پت ۱ لیتری ، گالن ۱۰ لیتری و گالن ۲۰ لیتری قابلیت عرضه دارد. عرق نعناع زهرا ارگانیک و عرق نعنا طوبی ارگانیک، هر دو  مورد تایید اتحادیه های ارگانیک داخلی و بین المللی است.

عرق نعنا اصل ارگانیک

صادرات عرق نعنا و اسانس نعنا

برای صادرات عرق نعنا اصل ارگانیک و اسانس نعنا، حتماً باید بهترین نوع آنها را در نظر داشت. با توجه به اینکه بهترین نوع گیاه تازه نعنا در منطقه کاشان و آران  بیدگل کشت می شود، بهترین کیفیت عرق نعنا و اسانس نعنا را می توان در این مناطق جویا شد. نوع آفتاب، طول روز، میزان دريافت نور توسط گیاه در طول روز و تفاوت دمایی شب و روز دلیل برتری نعنا کاشان نسبت به مناطق دیگر ایران است.

عرق نعنا اصل ارگانیک کاشان دارای غلظت بسیار بالا و حاوی درصد بالایی از اجزای معطر و مؤثر اسانس نعنا می باشد. صادرات عرق نعنا و اسانس نعنا ارزآوری قابل توجهی برای کشور به همراه دارد. ایران پتانسیل این را دارد تا حجم زیادی از نیاز جامعه جهانی به اسانس نعنا، روغن نعناع، عرق نعنا و نعناع خشک را تأمین کند.

عرق نعنا اصل ارگانیک

روغن نعناع فلفلی برای سردرد

  روغن نعناع فلفلی برای کاهش سردرد ناشی از استرس و تنش و میگرن های عصبی بسیار مناسب می باشد.
در واقع روغن نعناع فلفلی مانند استامینوفن برای درمان سردرد عمل می کند.

روش استفاده روغن نعناع فلفلی به این شکل است که دو یا سه قطره از روغن نعناع را بر سطح پیشانی چکانده و به مدت دو تا سه دقیقه، با نرمی دست و به حالت چرخشی از چپ به راست و بالعکس، ماساژ داده شود. این کار باعث می شود تا سردرد به سرعت برطرف شود

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید عرق نعنا اصل صادراتی کاشان

نعنا یک گیاه علفی است و دارای ساقه های مستقیم و ریشه ی هوایی رونده …