گلاب
خانه / عرق نعناع / عرق نعنا / قیمت خرید عرق نعنا اصل صادراتی کاشان

قیمت خرید عرق نعنا اصل صادراتی کاشان

نعنا یک گیاه علفی است و دارای ساقه های مستقیم و ریشه ی هوایی رونده می باشد. تکثیر نعنا از طریق ریشه انجام می شود و با جابجایی ریشه می توان سطح زیر کشت نعنا را در مزارع افزایش داد.

 طبع عرق نعنا گرم و خشک است و دارای فواید و خواص بی شماری ست.

قیمت خرید و فروش عرق نعنا بستگی به ميزان غلظت و کیفیت عرق نعناء دارد. در تابستان سال ۱۳۹۹ با توجه به قیمت گیاه نعنا، قیمت فروش عمده ی عرق نعنا اصل که حاوی حداقل ۵۰ درصد عصاره ی گیاه نعنا باشد، لیتری ۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

عرق نعنا اصل

خواص و فواید عرق نعنا اصل صادراتی

نعناع یک گیاه دارویی با خواص درمانی بسیاری است. بیش از صد سال است که عرق نعنا اصل صادراتی با روش تقطیر استخراج شده و مورد استفاده ی دارویی قرار می گیرد. عرق نعنا اصل صادراتی تمام خواص دارویی گیاه نعناع را داراست. به چند نمونه از جمله ی این خواص و فواید اشاره می کنیم :

  • مهم ترین خاصیت عرق نعنا اصل صادراتی بر طرف کردن دردهای گوارشی، درد معده، درد روده، نفخ، دل پیچه، تهوع و اسهال می باشد.
  • عرق نعناع اصل حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان اسید رزماریک است که باعث کاهش شدت بیماری آسم و تنگی نفس می شود.
  • منتول موجود در نعناع که ماده ای ضد عفونی کننده است موجب شکسته شدن خلط و مخاط می شود و تسکین دهنده ی علائم سرما خوردگی است.
  • عطر و بوی خوش نعناع، هم خوشبو کننده ی دهان است و هم تحریک کننده و بالا برنده ی انرژی و عملکرد مثبت مغز؛ که این امر موجب کاهش استرس و افسردگی می شود.
  • عرق نعناع اصل صادراتی از میزان چربی سازی در بدن می کاهد و در صورتی که قبل و بعد از غذا میل شود، در کاهش وزن بسیار مؤثّر و مفید خواهد بود.
  • از دیگر خواص و فواید عرق نعناع اصل صادراتی با توجه به اینکه محرک رحم بوده، مصرف آن قاعده آور است، می توان به تنظیم و تعادل هورمون های زنانه و نظم بخشی به پریودی اشاره کرد.

مصرف کنندگان و خريداران عرق نعناع اصل صادراتی باید در مرحله ی اول اطلاعات لازم در مورد طعم عرق نعنا، بوی عرق نعنا و رنگ عرق نعنا داشته باشند و بعد از آن به فروشنده و عطاری مورد اعتماد خود مراجعه کنند.

مرکز تولید عرق نعنا فلفلی صادراتی کاشان

برای تولید عرق نعنا فلفلی صادراتی کاشان، با توجه به اینکه نعنا فلفلی گیاهی ست با عطر و بوی زیاد و طعم تلخ و تند، چنانچه در تولید عرق نعنا فلفلی درصد قابل قبولی اسانس گیاه نعنا فلفلی در نظر گرفته شده باشد، دیگر نیازی به دوآتشه کردن عرق نعنا فلفلی نیست؛ چرا که اگر عرق نعنا فلفلی صادراتی ، دوآتشه شود مزه‌ی آن غیر قابل تحمل و بسیار تلخ خواهد شد و قابلیت استفاده ی خوراکی نخواهد داشت. با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که نباید نسبت به کسانی که ادعای فروش عرق نعنا فلفلی دوآتشه دارند، خوش بین بود و ممکن است حقیقت را از خریدار پنهان کنند.

در مورد عرق نعنا فلفلی صادراتی کاشان باید بگوییم؛ اگر در فرآیند تولید و تقطیر عرق نعنا فلفلی به میزان حداقل ۵۰ درصد گیاه نعنا فلفلی به کارگیری شود، محصول تولیدی و عرق  به دست آمده، عرق نعنا فلفلی صادراتی خواهد بود.  از مناطقی که با توجه به نوع آفتاب و خاک مناسب، بهترین نوع گیاه نعنا فلفلی در آن پرورش می یابد، منطقه ی کاشان است. ارزش غذایی و ارزش ریالی عرق نعنا صادراتی کاشان از دیگر مناطق به مراتب بالاتر است.

عرق نعنا اصل

 قیمت فروش عمده عرق نعنا اصل

توضیح دادیم که عرق نعنا اصل چگونه تولید می شود.

امروزه متأسفانه سودجویان با به کار گیری روش های غیر استاندارد و با استفاده از اسانس شیمیایی نعنا ، عرق نعناء تقلبی غیر طبیعی و غیر بهداشتی تولید می کنند و بدون در نظر گرفتن موضوع سلامت مصرف کننده فقط به دنبال کسب سود و منفعت خود با ارائه قیمت فروش متفاوت، هستند.

شوربختانه اسانس شیمیایی نعنا به وفور در بازار کشور یافت می شود.

عرق نعنا اصل در صورتی خواص دارویی و غذایی خود را حفظ می کند که تنها با روش تقطیر تولید شود و به میزان استاندارد، گیاه نعنا در تولید عرق نعنا به کارگیری شده باشد.

عرق نعنا اصل مانند گلاب خالص بی رنگ است. در صورتی که درصد گیاه نعنا موجود در تولید عرق نعنا بیش از صد در صد باشد ممکن است اسانس طبیعی جدا شده در عرق نعنا باعث شود که رنگ عرق نعنا میل به سفیدی پیدا کند. در غیر از این حالت اگر عرق نعنا دارای رنگ باشد احتمالاً فاسد شده و یا اینکه عرق نعناء تقلبی خواهد بود.

در تابستان سال ۱۳۹۹ با توجه به قیمت گیاه نعنا قیمت فروش عمده ی عرق نعنا اصل که حاوی حداقل ۵۰ درصد عصاره ی گیاه نعنا باشد، لیتری ۱۰ هزار تومان اعلام شده است. چنانچه درصد اسانس عرق نعنا کمتر از ۵۰ باشد، قطعاً قیمت فروش کمتری خواهد داشت.

با توجه به قیمت فروش گیاه نعنا قیمت فروش عمده اسانس خالص نعنا با کیفیت بالا حدود ۶۵۰ هزار تومان است. برای دریافت به روز قیمت فروش عمده عرق نعنا و قیمت اسانس نعنا با کیفیت و عیار بالا حتماً با مشاوران ما در ارتباط باشید.

عرق نعنا اصل
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی عرق نعنا اصل ارگانیک

دو نام آشنا در تولید گلاب و عرقیات گیاهی با کیفیت بالا و ارگانیک، در …