گلاب
خانه / روغن گل محمدی / قیمت خرید و فروش روغن گل محمدی

قیمت خرید و فروش روغن گل محمدی

اسانس گل ارزشمندترین محصول به دست آمده از گل محمدی می باشد. این محصول نایاب و ارزشمند از بکرترین محصولات ارگانیک ایران زمین است. بکر و ناب بودن این محصول به دلیل پرورش گل محمدی در اقلیم ویژه ایران است. اقلیمی که بی اغاراق در هیچ کجای دنیا تکرار شدنی نیست. همین ویژگی سبب شده بزرگرین کمپانی های عطرسازی دنیا خواهان این عطر افسون کننده باشند.

روغن گل محمدی

روغن گل محمدی چیست؟

همه ساله، اوایل اردیبهشت ماه تا اواسط تیر ماه، فصل برداشت طلای معطر(liquid gold) گل رز سرخ یا همان گل محمدی (Rosa damascena ) در مناطق مختلف ایران همچون استان های کاشان، اصفهان، کرمان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان و بعضی کشورهای جهان مثل سوریه، ترکیه، بلغارستان و هلند می باشد.

بهترین زمان برداشت گل رز سرخ محمدی، صبحگاهان قبل از طلوع خورشید و یا نهایتا بعد از طلوع و تا قبل از اینکه تابش آفتاب به صورت مستقیم و عمودی شود و قبل از گرم شدن هوا، است؛چرا که هر چقدر گل محمدی در معرض نور و گرمای خورشید قرار بگیرد، مقداری از اسانس و عطر و بوی خود را از دست می دهد و کیفیت گلاب (Rose water ) و اسانس گل (Rose oil ) کاهش پیدا می‌کند.

روغن گل محمدی

با جمع آوری گل های محمدی و انتقال آن به کارگاه گلابگیری یا کارخانه ی گلابگیری، گل ها را بلافاصله داخل دیگ های تقطیر می ریزند. در سیستم کارگاهی و به روش سنتی قبل از گل، آب مورد نیاز گلابگیری را داخل دیگ ریخته و بعد از آن گل محمدی به دیگ اضافه می شود و مشعل های تعبیه شده زیر دیگ را روشن می کنند تا بدین شکل عملیات گلاب گیری وعرق گیری آغاز شود، اما در سیستم کارخانه ای و تولید گلاب به روش صنعتی ابتدا گل های محمدی داخل دیگ تقطیر ریخته شده و سپس از طریق سیستم تبخیر، بخار آب با فشار وارد دیگ تقطیر شده و عملیات گلاب گیری و اسانس گیری انجام می شود. بخار موجود در فضای دیگ با مولکول‌های عطرآگین گل محمدی ترکیب شده و به لوله های تقطیر وارد می شوند؛ به دلیل اینکه در اطراف لوله های تقطیر آب سرد در جریان است، بخار تبدیل به مایع شده و قطرات متشکل از گلاب ناب (Rosewater ) و اسانس گل (Rose oil ) با عبور از دستگاه عطرگیر یا همان اسانس گیر جدا سازی می شوند و گلاب در مخزن، ذخیره سازی می شود. ( در گلابگیری سنتی گلاب در پارچ ذخیره می شود )

قیمت خرید و فروش اسانس اول گل محمدی

گلاب حاصل از جوشیدن آب و گل را گلاب اول (Rosewater ) و عصاره گلاب به دست آمده در این مرحله را اسانس اول گل محمدی (first Rose oil )می گویند. اسانس گل رز سرخ محمدی از ارزش و قیمت بالایی برخوردار است و در صنایع غذایی،عطر سازی، آرایشی و بهداشتی  کاربرد فراوانی دارد. اسانس گل دارای چرخه ی خرید و فروش قابل قبول و سود ده می باشد.

صادرات گلاب ناب و همچنین صادرات اسانس گل رز سرخ محمدی ارزآوری بسیار خوبی برای ایران در پی داشته است.

روغن گل محمدی

ارزش و قیمت اسانس دوم گل رز سرخ محمدی

چنانچه گلاب اول را مجدداً در خط تولید گلاب قرار دهند و توسط بخار آب تقطیر کنند، گلاب به دست آمده را گلاب دوم دوآتشه(Rose Double distillation) و عصاره حاصله را اسانس دوم گل محمدی (Second Rose oil ) می گویند. اسانس دوم گل محمدی بسیار با کیفیت تر، ارزشمند تر و از قیمت بالاتری نسبت به اسانس اول گل محمدی برخوردار است.

اسانس دوم سوای از مصارف غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، به دلیل اینکه دارای آنتی اکسیدان های بسیار قوی، طبیعی و متعددی است،مصرف آن جهت تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار کاربردی خواهد بود.

قیمت خرید و فروش اسانس سوم یا اسانس تام گل محمدی

هرگاه اسانس اول گل محمدی را با اسانس دوم گل محمدی ترکیب کنند، اسانس سوم یا اسانس تام گل محمدی به دست می آید.

اسانس تام را اسانس مطلق یا ابسولوت (absolute Rose oil )  نیز معرفی می کنند.

اسانس تام  با صفت طلای مایع  (liquid gold ) شناخته می شود. اسانس مطلق ارزشمند ترین، مرغوب ترین و قیمتی ترین محصول استخراج شده از گل رز سرخ محمدی می باشد. این محصول دارای خواص دارویی و غذایی بیماری است. فروش و صادرات اسانس گل محمدی ایران به سهولت و در حجم بالا صورت می گیرد، چرا که هم کیفیت گل سرزمین ایران از دیگر نقاط جهان بالاتر است و هم  ارزش ریالی اسانس گل محمدی ایران نسبت به دیگر کشورها پایین تر و مناسب تر است.

اسانس ارگانیک گل محمدی

چنانچه پرورش گل محمدی در شرایطی و با رعایت دستورالعمل ها و نظارت سازمان ها و اتحادیه های فعال در زمینه تولید محصولات کشاورزی ارگانیک ایران و جهان مانند انجمن ارگانیک ایران (iran organic Association ) و انجمن اکو سرت فرانسه (eco cert ) و بیو انسپکتا ی سوئیس ( bio inspecta ) ، انجام شود، محصول پرورش یافته در این گونه باغات گل محمدی ارگانیک خواهد بود. گل رز سرخ محمدی ارگانیک عاری از هرگونه مواد متاثر از کود های تقویتی و سموم دفع آفات است. محصولات مشتق از گل ارگانیک شامل گلاب ناب ارگانیک، اسانس و عطر گل محمدی ارگانیک، گلبرگ گل محمدی ارگانیک، غنچه خشک گل محمدی ارگانیک، کانکریت گل محمدی ارگانیک می باشد.

خرید و فروش / صادرات گلاب ارگانیک و اسانس گل محمدی ارگانیک

گلاب ارگانیک (organic Rose water ) دارای خواص به مراتب تاثیر گذارتر و ارزش غذایی  و داروئی بالاتری نسبت به گلاب غیر ارگانیک می باشد.

اسانس ارگانیک (organic Rose oil ) که از گل محمدی ارگانیک(organic Rose ) استخراج شده بسیار بسیار برای جسم انسان مفید و مقوی است و خاصیت شفابخشی دارد، تسکین دهنده و تقویت کننده قلب و همچنین تقویت کننده قوای جنسی است.

سیستم ایمنی بدن به واسطه آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در اسانس گل محمدی و گلاب ناب تا حد قابل توجهی تقویت می شود.

صادرات گلاب ارگانیک و اسانس گل رز سرخ محمدی ارگانیک به کشور های همسایه ایران، حاشیه خلیج فارس، اروپا و دیگر نقاط مختلف جهان، انجام می شود. البته در این زمینه جای کار بسیار دارد چرا که ایران ما برای به دست آوردن بازار جهانی گلاب ناب محمدی و اسانس گل محمدی و سایر مشتقات گل محمدی و دیگر گیاهان دارویی از پتانسیل بسیار زیادی برخوردار است.

قیمت خرید و فروش کانکریت گل محمدی

سیستم جداسازی و خط تولید کانکریت رز سرخ محمدی (concrete rose)  با سیستم های اسانس گیر و گلاب گیر موجود و فعال در ایران کاملاً متفاوت است. برای استخراج کانکریت رز سرخ، گل های محمدی را با حلال های غیر قطبی نظیر «هگزان» و  «پترولیوم اتر» عصاره گیری کرده و پس از اینکه تفاله ها را جداسازی نمودند حلال را در شرایط خلا تبخیر می کنند. در انتها ماده موم شکل جامدی با رنگ زرد متمایل به قرمز نارنجی به دست می آید که همان کانکریت گل محمدی است. این عصاره در صنایع تبدیلی لوازم آرایشی در حجم و اندازه قابل توجهی مورد استفاده و استقبال کشورهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، و عطر و ادکلن قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی روغن گل رز اصل

در امر فروش مخصوصاً فروش اینترنتی روغن گل رز اصل، بررسی نیاز واقعی مشتری، راهنمایی …