گلاب
خانه / گلاب صادراتی / فروشگاه اینترنتی گلاب صادراتی عمده در ایران

فروشگاه اینترنتی گلاب صادراتی عمده در ایران

برای حفظ مشتری و داشتن فروش بهتر و بیشتر حتماً باید گلاب صادراتی با کیفیت ارائه کرد. برخی تولیدی ها و گلابگیری ها با پایین آوردن کیفیت و درصد خلوص گلاب به دنبال سود بیشتر هستند. در حالی که کاهش کیفیت گلاب، کاهش فروش گلاب را به همراه خواهد داشت. با توجه به شرايط آب و هوایی و اقلیم، گل محمدی کشت شده در ايران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل گلاب صادراتی ایران از نظر کیفیت و همچنین کمیّت حرف اول را در جهان می زند. با وجود محدودیت تولید گلاب صادراتی در کاشان باز هم شاهد سفارش گلاب صادراتی عمده از جانب تاجران، صادر کنندگان و خریداران مستقیم، هستیم.

گلاب صادراتی

بررسی شرایط صادرات انواع گلاب

ایران دارای رتبه اول جهانی در صادرات انواع گلاب با درجه خلوص، عیار و درصد اسانس متغیّر، است. با بررسی شرایط صادرات انواع گلاب در کشور متوجه اقبال عمومی جامعه جهانی نسبت به گلاب ایرانی خواهیم شد. با توجه به شرايط آب و هوایی و اقلیم، گل محمدی کشت شده در ايران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل گلاب ایرانی از نظر کیفیت و همچنین کمیّت حرف اول را در جهان می زند. پس تنها دلیل اینکه صادرات انواع گلاب در ایران به راحتی انجام می‌شود، کیفیت بالای گلاب ایرانی است. در کل هر چند صادرات انواع گلاب از کشور به سهولت صورت می گیرد، اما همچنان جای کار هست. همچنان باید سیستم های تولید، کارخانجات تقطیری و کارگاه های گلابگیری به روز تر و مجهزتر شود.

متأسفانه سال‌های اخیر درصد خلوص گلاب صادراتی کاهش پیدا کرده. و این باعث شده تا کشورهای رقیب در صادرات انواع گلاب از ما پیشی بگيرند. برخی تولیدی ها و گلابگیری ها با پایین آوردن کیفیت و درصد خلوص گلاب به دنبال سود بیشتر هستند. در حالی که کاهش کیفیت گلاب، کاهش فروش گلاب را به همراه خواهد داشت. بررسی شرایط صادرات انواع گلاب به ما نشان داد، حجم تولید گلاب در سال ١۴٠٠ نسبت به سال ١٣٩٠ افزایش ۵۰ درصدی داشته ، در حالی که صادرات انواع گلاب در سال ١۴٠٠ بدون رشد و افزایش بوده است .

گلاب صادراتی

شرکت فروش بهترین انواع گلاب صادراتی کاشان

برای حفظ مشتری و داشتن فروش بهتر و بیشتر حتماً باید محصول با کیفیت ارائه کرد. کسانی که خریدار را به عنوان یک طعمه می بینند و محصول بی کیفیت را با عنوان محصول صادراتی به مشتری ارائه می دهند، هرگز فروش پیوسته و دنباله داری نخواهند داشت. ما بر خود فرض می دانیم تا ابتدا به آگاهی مشتری بیافزاییم و سپس با خریدار، یک فروش ادامه دار را آغاز کنیم. برای تشخیص بهترین انواع گلاب صادراتی باید این نکته را مد نظر قرار داد.

اینکه مهمترین مناطق تولید بهترین انواع گلاب صادراتی، استان های کاشان، فارس(شیراز و میمند) و کرمان(لاله‌زار ) هستند. گلاب صادراتی کاشان رتبه اول، شیراز و میمند و سپس لاله زار در رتبه های بعدی قرار دارند. گلاب صادراتی کهگیلویه و آذربایجان هم دارای کیفیت خیلی خوبی هستند

. انواع گلاب صادراتی کاشان به کشورهای عربی همسایه نظیر عربستان سعودی، قطر، کویت، عمان، بحرین، امارات متحده عربی و عراق ارسال می شود. فروش بهترین گلاب صادراتی کاشان به کشورهای آسیایی چون عربستان، عراق، سوریه ، ترکیه و روسیه، کشورهای اروپایی چون آلمان، ایتالیا و هلند در حجم قابل توجهی انجام می شود.

گلاب صادراتی

سفارش عمده بهترین گلاب صادراتی کاشان

گلاب صادراتی کاشان، با توجه به اقلیم منطقه دارای کیفیت متمایزی نسبت به گلاب دیگر مناطق است. تولید بهترین گلاب صادراتی کاشان در حجم انبوه امکان پذیر نیست چرا که سطح زیر کشت گل محمدی در کاشان حدود ٩ درصد از سطح زیر کشت گل محمدی در کل کشور است. و با توجه به ورود گل محمدی جهت گلابگیری از دیگر مناطق به کاشان، میزان تولید گلاب در کاشان حدود ١۵ درصد از تولید کل گلاب ایران است.

با وجود محدودیت تولید گلاب صادراتی در کاشان باز هم شاهد سفارش عمده گلاب صادراتی از جانب تاجران، صادر کنندگان و خریداران مستقیم هستیم. جهت تأمین سفارش عمده بهترین گلاب صادراتی کاشان باید مخزن های ذخیره ساز استاندارد برای گلاب تعبیه شود. تا در هنگام سفارش عمده بلافاصله سفارش خریدار آماده بارگیری و ارسال شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com