گلاب
خانه / اسانس طبیعی / صادرات اسانس گل محمدی کاشان

صادرات اسانس گل محمدی کاشان

صادرات گلاب ۳۰ درصد به دلیل مرغوبیت اسانس و درصد بالای اجزای مؤثّره اسانس گل محمدی در حجم قابل توجهی به کشورهایی نظیر ترکیه، هندوستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه و انگلیس انجام می شود. همچنین صادرات اسانس گل محمدی کاشان به کشور چین و روسیه جهت ساخت دارو و نیز در صنايع غذایی و آرایشی  بهداشتی انجام می شود. هر چقدر درصد اجزای معطر و مؤثّر  گل محمدی موجود در اسانس گل بیشتر باشد، اسانس گل محمدی ارزش ریالی بیشتری دارد. حدود ۹۰۰ کیلو گرم از اسانس تولید شده ایران، در استان کاشان تولید می شود.

صادرات اسانس گل محمدی

از کجا اسانس گل محمدی خریداری کنیم

جهت خریداری اسانس گل محمدی چندین نکته باید مورد توجه قرار بگیرد. اسانس گل محمدی یک محصول با ارزش است که هنگام گلابگیری همراه گلاب استخراج می شود. هنگام خریداری این ماده با ارزش که به طلای معطر معروف است، باید از اصل بودن اسانس گل اطمینان حاصل شود. اینکه اسانس گل محمدی ناخالصی نداشته باشد. حاوی اجزای بی ارزش یا کم ارزش نباشد. یا لااقل درصد کمی از اجزای کم ارزش در اسانس گل محمدی موجود باشد.

هر چقدر درصد اجزای معطر و مؤثّر  گل محمدی موجود در اسانس گل بیشتر باشد، اسانس گل محمدی ارزش ریالی بیشتری دارد. هنگام خریداری اسانس گل محمدی از فروشنده اسانس گل بخواهیم تا گواهی آزمایشگاهی محصول را ارائه دهد. بهترین گزینه جهت تعیین قیمت و ارزش  اسانس گل محمدی، آنالیز آزمایشگاهی محصول است.

برای انجام یک خرید مطمئن، باید شناخت کافی از فروشندگان اسانس گل محمدی داشته باشید. با خرید هوشمندانه و مطمئن مانع سودآوری کلاهبرداران و سوء استفاده گران خواهیم شد. جهت خریداری اسانس گل محمدی با مراجعه به تولیدکنندگان و توزیع کنندگان معتبر که اسانس گل محمدی را همراه گواهی آزمایشگاهی و آنالیز محصول ارائه می دهند، می شود اقدام کرد. جهت خرید اینترنتی اسانس گل محمدی کاشان نیز می توان از طریق سایت های معتبر که تضمین مرجوعی دارند و آنالیز اسانس را ارائه می دهند، اقدام کرد.

صادرات اسانس گل محمدی

سفارش عمده و صادرات اسانس گل محمدی کاشان

در استان کاشان میانگین برداشت گلاب ربیع یک لیتری در هر هکتار از گلستان ها، ۲۵۰۰ کیلو گرم است. از تقطیر هر ۴۵۰۰ کیلو گرم گلبرگ گل محمدی تازه، ۱ کیلو گرم اسانس گل محمدی استخراج می شود. سطح زیر کشت گل محمدی در کاشان حدود ۱۰ درصد از کل کشور است. تولید گلاب و اسانس در کاشان حدود ۱۵ درصد از اسانس گل محمدی کل کشور است. اگر سالانه در کشور ۶ هزار کیلو گرم اسانس گل محمدی برداشت شود، حدود ۹۰۰ کیلو گرم از اسانس تولید شده ایران، در استان کاشان تولید می شود. با این تفسیر در کشور تولید کننده عمده اسانس گل محمدی، کاشان است. کم نیستند خریداران و تاجرانی  که سفارش عمده اسانس گل محمدی کاشان را در دستور کار خود دارند.

تامین عمده اسانس گل محمدی در کاشان معمولاً به سهولت انجام می شود. صادرات عمده اسانس گل محمدی کاشان به کشورهای واسط مانند ترکیه و هندوستان، و کشورهای مصرف کننده مانند ایتالیا، فرانسه و آلمان صورت می گیرد. کشورهای همسایه عرب زبان و نیز فارسی زبان ایران نیز از خریداران عمده اسانس گل محمدی کاشان به حساب می‌آیند. همچنین صادرات اسانس گل محمدی کاشان به کشور چین و روسیه جهت ساخت دارو و نیز در صنايع غذایی و آرایشی  بهداشتی انجام می شود.

صادرات اسانس گل محمدی

پخش کننده اسانس گل محمدی کاشان

اسانس گل محمدی کاشان به دو روش تقطیر با آب در سیستم سنتی و تقطیر با آب یا تقطیر با بخار در سیستم صنعتی استخراج می شود. همانطور که گل محمدی منطقه کاشان بهترین نوع است، گلاب کاشان نیز بهترین کیفیت را دارد. و در نتیجه اسانس گل محمدی کاشان هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

ظرفیت تولید اسانس گل محمدی کاشان در رتبه اول قرار دارد. سالانه حدود ۱۵ درصد از کل اسانس  گل محمدی کشور در استان کاشان تولید می شود. صادرات اسانس گل محمدی کاشان به دلیل مرغوبیت اسانس و درصد بالای اجزای مؤثّره اسانس گل محمدی در حجم قابل توجهی به کشورهایی نظیر ترکیه، هندوستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه و انگلیس انجام می شود. هندوستان و ترکیه خود تولید کننده و پخش کننده اسانس گل محمدی هستند و با این وجود جهت مصارف دارویی و غیره استفاده از اسانس گل محمدی کاشان را ترجیح می‌دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

کارخانه تولید عصاره گل محمدی

قیمت خرید و فروش عصاره گل محمدی صنعتی که با روش تقطیر با بخار آب …