گلاب
خانه / گلاب دو آتیشه / صادرات عمده گلاب دوآتیشه یک لیتری

صادرات عمده گلاب دوآتیشه یک لیتری

میزان اسانس موجود در گلاب دوآتیشه صادراتی چندین برابر بیشتر از گلاب یک آتیشه است.

گلاب ۳۰ درصد معمولاً جهت استفاده در صنعت داروسازی و آرایشی به کار گیری می شود. عیار گلاب دوآتیشه صادراتی و همچنین خواص آن نسبت به گلاب یک آتیشه معمولی دو یا چند برابر است.

گلاب دوآتیشه

تفاوت گلاب دو آتیشه با گلاب سنگین

تفاوت گلاب دوآتیشه با گلاب سنگین در عیار و مراحل تقطیر بیشتر است.

از تقطیر گلبرگ های تازه گل محمدی با آب یا با بخار آب مایع معطری با نام عرق گلاب حاصل می شود.

واحد سنجش کیفیت گلاب، عیار است و بر مبنای وزن گلبرگ در چهل لیتر یا دو گالن گلاب محاسبه می شود. به عنوان مثال اگر برای تولید چهل لیتر گلاب از بیست کیلو گلبرگ استفاده شود گلاب حاصله، گلاب بیست کیلو نامگذاری می شود .

چنانچه در تولید دو گالن گلاب ربیع یک لیتری، حداقل ٣٠ کیلوگرم گل محمدی استفاده شود گلاب به دست آمده را گلاب سنگین می گویند.ممکن است در تولید گلاب ، گلبرگ به کار رفته در گلاب کمتر از ٢٠ کیلو گرم باشد که گلاب حاصله را گلاب سبک می نامند.

هر چقدر میزان به کارگیری گلبرگ ها از ٣٠ کیلو بیشتر باشد گلاب به دست آمده غلیظ تر و اصطلاحاً سنگین تر خواهد بود. کلاً گلاب که با یک مرحله تقطیر به دست می آید، گلاب اول است.

گلاب دوآتیشه

پس از استخراج گلاب اول سنگین ، برای اینکه عیار گلاب را افزایش دهند و میزان آب محلول در گلاب را کاهش دهند برای بار دوم گلاب را حرارت می دهند، در این مرحله به جای افزودن آب به دیگ گلابگیری، گلاب سنگین را داخل دیگ ریخته و اینبار گلبرگ های تازه گل محمدی را با گلاب سنگین تقطیر می کنند.

گلاب حاصل از جوشیدن گل با گلاب اول را گلاب دوبار تقطیر یا گلاب دوآتیشه می گویند.

عیار گلاب دوآتیشه صادراتی و همچنین خواص آن نسبت به گلاب یک آتشه معمولی دو یا چند برابر است.

البته زیاد پیش می آید که گلاب سبک را دوآتشه می کنند، این در حالی ست که گلاب دوآتشه سبک نه تنها با گلاب دوآتیشه اصل قابل قیاس نیست بلکه نسبت به گلاب اول سنگین نیز از عیار و کیفیت کمتری برخوردار است.

گلاب دوآتیشه

بازار خرید گلاب دو آتیشه یک لیتری

جهت خرید گلاب دوآتیشه حتماً آنالیز آزمایشگاهی اجزای تشکیل دهنده محصول را از فروشنده بخواهید.

گلاب دوآتیشه صادراتی بیشتر در ظروف نیم لیتری شیشه ای، پت نیم لیتری و پت یک لیتری بسته بندی و ارائه می شود.تأمین کننده گلاب دوآتشه حتماً باید گواهی آزمایشگاهی محصول خود را ارائه کند تا خریدار با توجه به تأییدیه آزمایشگاه یک خرید مطمئن و با طيب خاطر انجام دهد.

متأسفانه کم نیستند سود جویانی که با استفاده سوء از اعتماد و احیاناً اطلاعات کم و ناقص مردم، و عدم شناخت تجربی آنها، گلاب با عیار متوسط را با عنوان گلاب دوآتیشه عرضه می کنند و از این طریق به سود بسیار زیادی می رسند.

همچنین کلاهبردارانی هستند که با افزودن اسانس شیمیایی به آب مقطر گلاب تقلبی غیر خوراکی را به عنوان گلاب اصل جا زنی می کنند، و یا اسانس شمعدانی عطری ( ژرانیوم ) را با گلاب سبک ترکیب می کنند تا با افزودن  طعم و بوی گلاب سبک مشتری را به اشتباه بیاندازند.این در حالی ست که برای تولید گلاب دوآتیشه ناب باید میزان مشخصی گلبرگ گل و گلاب اول سنگین را با دقت فراوان در دو یا چند مرحله با عملیات تقطیر تولید کرد.

لازم به ذکر است چناچه در مراحل تقطیر، اسانس گیری انجام نشود و عطر گلاب جمع آوری نشود و در خود گلاب ترکیب شود، کیفیت گلاب دوآتیشه و میزان مواد مؤثره دارویی و غذائی گلاب در حد اعلاء و بالاترین خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com