گلاب
خانه / اسانس طبیعی / مرجع فروش اسانس صنعتی گل محمدی

مرجع فروش اسانس صنعتی گل محمدی

اسانس صنعتی گل محمدی ایران از با کیفیت ترین و پر فروش ترین اسانس ها در دنیا به شمار می آید. ایران از نظر سطح زیر کشت گل محمدی در دنیا حائز جایگاه اول است. از نظر تولید و فروش گلاب و عرقیات دارویی خالص و طبیعی نیز در رتبه اول قرار دارد. اما در زمینه تولید اسانس گل سرخ و اسانس گیاهان دارویی دارای جایگاه برتر نیست. اسانس صنعتی گل محمدی برای زخم های دهان، سردرد و گلودرد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اسانس صنعتی گل محمدی

خواص اسانس صنعتی گل محمدی

 گل محمدی در ایران، در مناطق کوهستانی و همچنین خشک کشت می شود. استانهای اصفهان، کاشان، کرمان، کرمانشاه، فارس و آذربایجان شرقی از تولیدکنندگان اصلی گل محمدی در کشور به حساب می‌آیند که از این میان گل محمدی کاشان از بهترین و با کیفیت ترین نوع می باشد.

گل محمدی ایران معمولاً فاقد آفات بوده و جهت تولید و همچنین نگهداری آن از سموم و آفت کش ها استفاده نمی شود و یا در حد بسیار کمی به کار گیری می شود. از اینرو ست که گل محمدی ایران دارای کیفیت بسیار خوبی است. از دیر باز گلاب و اسانس گل محمدی مورد توجه اطبّاء و عموم مردم بوده و به کارگیری بسیاری داشته است. خواص دارویی اسانس گل محمدی بسیار زیاد و کارآمد است. بقراط حکیم اسانس گل محمدی را برای دردهای معده، روده، گوش درد، دندان درد و ترمیم زخم تجویز می کرد. اسانس صنعتی گل محمدی برای زخم های دهان، سردرد و گلودرد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اسانس صنعتی گل محمدی به عنوان تب بر کارا ست. و نیز در برطرف کردن بی خوابی و درمان استفراغ اثر بخش است. اسانس صنعتی گل محمدی جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و قلب، و همچنین تنظیم دستگاه گوارش مؤثّر است.

اسانس گل یاس به عنوان نشاط آور، ضد افسردگی و ضد استرس مورد مصرف قرار می گیرد. به همین دلایل است که در مجالس ختم و وفات استفاده از گلاب برای مصیبت دیدگان مرسوم است. از دیگر خواص اسانس صنعتی گل محمدی می توان به تاثیر بر حفظ سلامت پوست اشاره کرد. اسانس گل براق کننده پوست، منقبض کننده پوست، آبرسان به پوست، شفاف کننده پوست، رفع سرخی ناشی از آفتاب سوختگی پوست و برطرف کننده جوش های سطحی پوست است.

اسانس صنعتی گل محمدی

تولید کننده اسانس صنعتی گل محمدی

 گلاب تولید شده به روش سنتی و به وسیله دیگ های مسی به مراتب با کیفیت تر از گلاب صنعتی تولید شده به وسیله دیگ های آلومینیومی است. اما بر خلاف تصور چنانچه اسانس گل محمدی به روش صنعتی تولید شود، از کیفیت بالاتری نسبت به اسانس گل محمدی سنتی برخوردار خواهد بود. درصد اجزای مؤثّره اسانس صنعتی گل محمدی بیشتر از اسانس گل تولید شده به روش سنتی است. در سیستم گلابگیری به روش سنتی و حرارت مستقیم مقدار کمی از اسانس موجود در گلاب که به شکل قطرات روغنی بر سطح گلاب شناور است، برداشت می شود. این اسانس سنتی گل محمدی حاوی درصد زیادی وَکس است. وکس یک ماده نسبتاً کم ارزش است که درصد آن در اسانس سنتی نسبت به اسانس صنعتی گل محمدی بیشتر است. در واقع وکس همان ماده ای ست که وجود آن در اسانس گل محمدی باعث می‌شود تا اسانس گل محمدی در دمای کمتر از ۲۰ درجه سانتیگراد به حالت منجمد تغییر شکل دهد. اسانس صنعتی گل محمدی در دمای بیشتر از ۱۷ درجه سانتیگراد به حالت مایع در می‌آید.

 چنانچه سیستم سرد کن با پارچ باشد درصد وکس در اسانس بیشتر است. و اگر اسانس گل محمدی با سیستم عطر گیر جدا شود و تقطیر با حرارت مستقیم انجام شود، درصد وکس موجود در اسانس کمتر خواهد بود. اسانس صنعتی گل محمدی که از تقطیر با بخار آب و حرارت غیر مستقیم تولید می شود از کیفیت بالاتری برخوردار است و دارای درصد بسیار بیشتری از اجزای مؤثّر و معطّر اسانس می باشد.

اسانس صنعتی گل محمدی

بازار صادرات اسانس صنعتی گل محمدی

اسانس صنعتی گل محمدی ایران از با کیفیت ترین و پر فروش ترین اسانس ها در دنیا به شمار می آید. کیفیت بسیار مرغوب گل رز ایرانی، نحوه استخراج هنرمندانه گلاب و اسانس توسط گلاب گیران و درصد خلوص بالای اسانس صنعتی گل محمدی باعث شده تا بازار فروش و بازار صادرات اسانس صنعتی گل محمدی ایران بسیار گسترده و تقاضای اسانس صنعتی گل محمدی ایران بسیار چشمگیر باشد. قیمت مناسب اسانس صنعتی گل محمدی ایران نسبت به دیگر کشورهای تولید کننده گلاب و اسانس نیز از دیگر مواردی است که موجب شده تا صادرات اسانس صنعتی گل محمدی در حجم انبوه صورت بگیرد. با همه این تفاسیر بازهم جای کار، تولید اسانس مرغوب، گسترش بازار صادرات و تصاحب سهم بیشتری از بازار صادرات همچنان باقی ست. ایران از نظر سطح زیر کشت گل محمدی در دنیا حائز جایگاه اول است. از نظر تولید و فروش گلاب و عرقیات دارویی خالص و طبیعی نیز در رتبه اول قرار دارد. اما در زمینه تولید اسانس گل و اسانس گیاهان دارویی دارای جایگاه برتر نیست. چرا که بیشتر تمرکز تولید کنندگان بر گلاب و عرقیات معطوف شده و برنامه منسجمی جهت تولید هرچه بیشتر اسانس گل محمدی و اسانس گیاهان دارویی در نظر گرفته نشده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

صادرات اسانس گل محمدی کاشان

صادرات گلاب ۳۰ درصد به دلیل مرغوبیت اسانس و درصد بالای اجزای مؤثّره اسانس گل …