گلاب
خانه / گلاب درجه یک / فروش ویژه گلاب درجه یک

فروش ویژه گلاب درجه یک

فرمول تهیه بهترین گلاب ؛ از تقطیر گلبرگ های گل محمدی به میزان حداقل ۳۵ درصد آب موجود در دیگ تقطیر یا ۵۰ درصد برداشت گلاب نهایی، گلاب درجه یک حاصل می‌شود.

گلاب اصل خانگی درجه یک دارای خواص درمانی متعدد، برای بیماری‌ها و ناراحتی های مختلف است. تقویت سیستم ایمنی بدن از موارد مهم درمانی گلاب درجه یک است. چنانچه شناخت کافی از فروشنده گلاب نداشتید، و نیز فروشنده هنگام فروش گلاب هم از ارائه گواهی آزمایشگاهی یا آنالیز محصول اِبا داشت، احتمال اینکه گلاب تقلبی باشد، زیاد است.

گلاب درجه یک

ارائه دهنده بهترین گلاب عمده درجه یک

فرمول تهیه بهترین گلاب، و گلاب درجه ی یک به این شکل است؛ از تقطیر گلبرگ های گل محمدی به میزان حداقل ۳۵ درصد آب موجود در دیگ تقطیر یا ۵۰ درصد برداشت گلاب نهایی، گلاب درجه یک حاصل می‌شود. چنانچه مقدار گلبرگ کمتر از این حد و یا میزان برداشت گلاب بیشتر از این مقدار باشد، گلاب به دست آمده گلاب درجه ی یک نخواهد بود.

تهیه گلاب دو آتیشه طوبی عمده درجه یک ، در حجم زیاد و با کیفیت یکسان صرفاً توسط سیستم تقطیر صنعتی امکان پذیر خواهد بود.

سیستم های سنتی با توجه به ظرفیت محدود در میزان بارگیری و زمان تقطیر و نیز ظرفیت سیستم خنک کننده یا کندانسور سنتی در یک روز، امکان تولید عمده گلاب درجه ی یک را ندارند.

با توجه به زمان متغیر برداشت گل محمدی از گلستان ها، و کیفیت متغیر روزانه گل ها و ظرفیت کم تولید دیگ سنتی، نمی توان شاهد تولید گلاب عمده درجه یک بود. لازمه تولید بهترین گلاب درجه یک چند شرط است. اول اینکه درصد حداقلی (۵۰%) گل محمدی در تولید گلاب درجه یک حتماً بايد در نظر گرفته شود. دومین مورد جهت تولید عمده گلاب درجه یک، استفاده از  گل محمدی با کیفیت بالا در هر عملیات گلابگیری است. سومین شرط گلاب عمده درجه یک عدم اسانس گیری گلاب، در هنگام تقطیر می باشد.

گلاب درجه یک

بررسی خواص درمانی گلاب درجه یک

چنانچه عملیات گلابگیری با رعايت بهداشت محیطی و فردی، با درصد مشخص و استاندارد گلبرگ گل محمدی، بدون افزودن اسانس شیمیایی و اجزای غیر طبیعی همچنین نگهداری در بسته بندی پاکیزه انجام شود، گلاب به دست آمده گلاب درجه یک است. گلاب درجه یک دارای خواص درمانی متعدد، برای بیماری‌ها و ناراحتی های مختلف است.

تقویت سیستم ایمنی بدن از موارد مهم درمانی گلاب درجه یک است. دیگر خواص درمانی گلاب درجه یک تقویت دستگاه گوارش، تقویت قلب، کبد و مثانه می باشد. تسکین اعصاب، آرامش بخشی و رفع بی خوابی نيز از خواص درمانی گلاب درجه یک به حساب می‌آید. شفاف سازی پوست، تسکین آفتاب سوختگی و قرمزی ناشی از سوختگی پوست و همچنین از بین بردن التهابات و جوش های چرکی پوست از جمله خواص درمانی گلاب درجه یک به شمار می آید. آبرسانی به پوست صورت جزء خواص درمانی گلاب درجه یک می باشد.

گلاب درجه یک

مرکز پخش گلاب درجه ۱ سنتی

گلاب درجه ۱ سنتی با دقت و هنر خاصی تولید می شود. استاد گلابگیر هنگام تولید گلاب درجه ۱ سنتی تمام استعداد خود را به کار می گیرد تا گلاب درجه ۱ سنتی را با حداکثر خلوص لازم تولید و در اختیار مصرف کننده قرار دهد. جهت تهيه و پخش گلاب درجه ۱ سنتی باید شناخت کامل و کافی از تولید کنندگان گلاب درجه ۱ سنتی داشته باشیم.

چنانچه برای خرید گلاب به مرکز پخش گلاب درجه ۱ سنتی مراجعه شد، تولید کننده گلاب درجه ۱ سنتی حتماً باید گواهی آزمایشگاهی، آنالیز گلاب و برند محصول را ارائه دهد. چنانچه شناخت کافی از فروشنده گلاب نداشتید، و نیز فروشنده هنگام فروش گلاب هم از ارائه گواهی آزمایشگاهی یا آنالیز محصول اِبا داشت، احتمال اینکه گلاب تقلبی باشد، زیاد است. گلاب گیران یک مرکز پخش گلاب درجه ۱ سنتی به معنای واقعی است. ما معتقدیم مشتری نه تنها باید بیش از یکبار محصولات ما را خریداری کند، بلکه باید چندین مجموعه و گروه را نیز به دليل تهیه محصول واقعاً درجه یک به مجموعه ما متصل  و آنها را تشویق به تهیه محصول درجه یک خالص کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

تولید کننده گلاب خالص و عرقیات طبیعی

جهت تولید گلاب خالص و عرقیات طبیعی به هیچ ماده افزودنی مُجاز و غیر مُجازی …