گلاب
خانه / عرق کاسنی / خرید اینترنتی عرق کاسنی اصل کاشان با نازلترین قیمت

خرید اینترنتی عرق کاسنی اصل کاشان با نازلترین قیمت

کاسنی گیاهی ست از گونه گل مینا که به دو نوع خودرو یا وحشی و پرورشی قابل ارائه است. کاسنی وحشی حداکثر یک متر و کاسنی پرورشی تا دو متر ارتفاع دارد. كاسني یک گیاه دارویی است كه قدمت استفاده از آن به دورانهاي قبل از ميلاد مسيح مي رسد. کاسنی دارای ویتامین های b6, c, k, e و درصد قابل توجهی اینولین، قندهایی نظير گلوکز، ساکاروز و لولز، و نیز مقداری سوسیلاژ، لوولین و مقدار کمی تانن می باشد. تمام خواص دارویی کاسنی در عرق کاسنی نهفته است.

قیمت خرید عرق کاسنی اصل بستگی به مواردی نظیر نوع گیاه کاسنی استفاده شده در عملیات تقطیر و درصد اسانس طبیعی موجود در عرق کاسنی دارد. حجم خرید عمده یا خرید خرده عرق کاسنی، و نیز خرید مستقیم عرق کاسنی اصل از تولید کننده نقش مهمی در قیمت خرید عرق کاسنی اصل دارد.

عرق کاسنی اصل

مشخصات عرق کاسنی اصل

چند روش برای تشخیص عرق کاسنی اصل وجود دارد. مشخصات عرق کاسنی اصل عبارتند از:

  • عرق کاسنی اصل دارای غلظت مناسب است.
  • عرق کاسنی اصل حتماً باید تاریخ تولید و انقضاء داشته باشد.
  • چنانچه عرق کاسنی اصل به روش صنعتی تولید شده باشد باید دارای علامت سیب سلامت از سازمان غذا و دارو باشد.
  • طعم عرق کاسنی اصل و بوی عرق کاسنی اصل پس از تست کردن باید کاملاً در کام مشهود باشد.
  • با بررسی گواهی آزمایشگاهی عرق کاسنی به اصل بودن و تقلبی بودن عرق کاسنی پی خواهید برد.
  • فروشندگان گلاب و عرقیات باید هنگام ارائه محصول خود، آنالیز اجزاء محصولات گیاهی را در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار دهند.
  • چنانچه فروشنده ای گواهی آزمایشگاهی و آنالیز اجزاء عرقیات گیاهی را در اختیار خریدار قرار ندهد و نیز ظروف بسته بندی عرقیات گیاهی بدون پلمپ ارائه دهد، تخلف مرتکب شده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
عرق کاسنی اصل

قیمت خرید عرق کاسنی اصل

جهت بررسی عرق کاسنی اصل از عرق کاسنی غیر استاندارد چند رویه را می توان در پیش گرفت. هنگام خرید عرق کاسنی اصل در ابتدا لازم است تا شناخت کافی از فروشنده عرق کاسنی داشته باشید. چنانچه به فروشنده عرق کاسنی اعتماد و یا شناختی ندارید، لازم است تا بخواهید فروشنده گواهی آزمایشگاهی عرق کاسنی را ارائه دهد. میزان درصد اجزای مؤثّره گیاه کاسنی موجود در عرق کاسنی در برگه آنالیز محصول مشخص است.

راه دیگر جهت تهیه و خرید عرق کاسنی اصل آشنایی کامل خریدار با عطر و طعم عرق کاسنی اصل است. با تست عرق کاسنی خریدار متوجه اصل بودن یا غیر استاندارد بودن عرق کاسنی خواهد شد. تعيين قیمت عرق کاسنی اصل بر اساس حجم خرید متغیر است. قیمت خرید عرق کاسنی اصل بستگی به مواردی نظیر نوع گیاه کاسنی استفاده شده در عملیات تقطیر و درصد اسانس طبیعی موجود در عرق کاسنی دارد. حجم خرید عمده یا خرید خرده عرق کاسنی، و نیز خرید مستقیم عرق کاسنی اصل از تولید کننده نقش مهمی در قیمت خرید عرق کاسنی اصل دارد.

طبع عرق کاسنی در طب سنتی

کاسنی گیاهی ست از گونه گل مینا که به دو نوع خودرو یا وحشی و پرورشی قابل ارائه است. کاسنی وحشی حداکثر یک متر و کاسنی پرورشی تا دو متر ارتفاع دارد. كاسني یک گیاه دارویی است كه قدمت استفاده از آن به دورانهاي قبل از ميلاد مسيح مي رسد. استفاده از کاسنی در طب سنتی و در مجامع بين ملل و کشورهای مختلف جهان متداول بوده است. به طوري كه اطباء آن دوران از جمله جالينوس، پلين و ديوسكوريد براي قسمتهاي مختلف کاسنی به عنوان درمان و بهبودي بيماريها اهميت زيادي قائل بوده اند.

گلهای زیبا و متراکم در ساقه و انشعابات کاسنی به رنگ آبی و در برخی گونه ها به تناسب شرایط  متفاوت محیطی، به رنگ سفید و گلی می باشد. گل های کاسنی در فصل تابستان و در تیر ماه ظاهر می شوند. گل کاسنی در مقابل تابش خورشید به شکل شکفته و باز در می آید و در هنگام غروب خورشید، شب هنگام، یا در هوای مه آلود و هوای بارانی با نزدیک شدن گلبرگ ها به یکدیگر، در حالت نیمه باز قرار می‌گیرند.

جهت تهیه عرق کاسنی اصل از گل، برگ و ساقه کاسنی استفاده می شود. با تقطیر این اندام کاسنی، عرق کاسنی استخراج می شود. طبع عرق کاسنی در طب سنتی سرد و تر و نیز روبه اعتدال مشخص شده است. در واقع می توان گفت طبع عرق کاسنی سرد و تر و در برخی افراد طبع عرق کاسنی معتدل است.

عرق کاسنی اصل

عرق کاسنی برای جوش

کاسنی گیاهی ست که در مناطق مختلف ایران، آمریکا، مناطق وسیعی از آسیا و دیگر نقاط جهان به صور یکساله، دوساله و چند ساله می روید. زمان کاشت بذر کاسنی معمولاً اوایل اردیبهشت ماه است. زمین مناسب کشت کاسنی خاک های آهکی_رسی است که دارای رطوبت کافی باشد و شخم عمیق خورده باشد.

ریشه گوشتدار و ضخیم کاسنی هم از حیث درمانی دارای مزیت و خواص دارویی است. بهترین زمان خارج کردن ریشه کاسنی از خاک اواخر سال اول رویش کاسنی است. چنانچه عمر گیاه کاسنی بیش از یکسال باشد ریشه کاسنی حالت گوشتی خود را از دست داده، دارای شکل چوبی و سخت و غیر قابل استفاده می شود.

برداشت برگ کاسنی باید زمانی انجام شود که برگ ها به رشد کامل رسیده باشد و چنانچه زودتر از موعد، برگ کاسنی برداشت شود به رشد کامل ریشه کاسنی آسیب وارد می‌ آید. در گذشته شیره کاسنی براي رفع درد چشم و مسموميت ها به کارگیری می شده. کاسنی دارای ویتامین های b6, c, k, e و درصد قابل توجهی اینولین، قندهایی نظير گلوکز، ساکاروز و لولز، و نیز مقداری سوسیلاژ، لوولین و مقدار کمی تانن می باشد. تمام خواص دارویی کاسنی در عرق کاسنی نهفته است.

عرق کاسنی برطرف کننده حرارت بدن در تابستان است. عرق کاسنی نقش پاک کنندگی کبد را دارد. عرق کاسنی دفع کننده سموم بدن، برطرف کننده سنگ کلیه و از بین برنده سنگ مثانه است. از خواص و فواید عرق کاسنی برای جوش های پوستی  می توان به مواردی اشاره کرد.

 یکی از مهمترین دلایل جوش پوست، مشکلات و نارسایی های کبدی است. مصرف عرق کاسنی برای جوش از طریق پاکسازی  و دفع سموم کبد میسّر می‌شود. وقتی کبد انسان در سلامت کامل کار کند هرگز پوست صورت و بدن چروک نشده و جوش نمی زند. از دیگر راه حل های عرق کاسنی برای جوش این است که با مصرف بیش از اندازه گرمی ها و غذاهای پرکالری مخصوصاً در فصول گرم سال اصطلاحاً بدن بیرون می ریزد و پوست و صورت جوش می زند.

چون طبع عرق کاسنی اصل سرد و تر و معتدل است، با نوشیدن عرق کاسنی گرمی بدن دفع شده و اعتدال بدن مانع از جوش زدن پوست و صورت می شود. نحوه استفاده دیگر عرق کاسنی برای جوش به این شکل است که عرق کاسنی و عرق شاتره و عرق یونجه ترکیب و روی پوست اسپری شود. یا می شود عرق کاسنی را با گلاب و مقدار کمی آبلیمو ترکیب و بر پوست اسپری کرد. همچنین می توان عرق کاسنی را با سفیده تخم مرغ ترکیب و برای چند دقیقه روی پوست قرار داد. همه این موارد به پاکسازی جوش از سطح پوست کمک می‌کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com