گلاب
خانه / اسانس طبیعی / سفارش خرید اسانس طبیعی گل محمدی اصل

سفارش خرید اسانس طبیعی گل محمدی اصل

شرط اول در بحث فروش و جذب خریدار جهت خرید عمده اسانس طبیعی گل محمدی اصل ، ارائه اسانسی  است که طبیعی باشد. و نیز اسانس گل محمدی که اصل و بدون ناخالصی باشد. و در نهایت اسانس گلی که همراه با آنالیز اجزای مؤثّره و معطر باشد. اسانس طبیعی گل محمدی اصل در هوای خنک یا در فضایی که دمای آنها بیش از ۱۷ درجه سانتی‌گراد باشد، منجمد نمی شود و اصطلاحاً نمی بندد.

اسانس طبیعی گل محمدی اصل

تولید و عرضه اسانس طبیعی گل محمدی اصل

اگر سطح زیر کشت گل محمدی در گلستان های بارده کشور را حدوداً ۲۰ هزار هکتار در نظر بگیریم. و از هر هکتار به طور متوسط ۲ تن گل محمدی برداشت شود. و از این مقدار حدود ۸۰ درصد گلابگیری شود و حدوداً از این مقدار گلاب، ۶۰ درصد اسانس گیری شود. و میانگین به ازای هر ⅘ تن گل محمدی یک کیلو گرم اسانس طبیعی گل محمدی اصل برداشت شود، سالانه چیزی حدود ۴ هزار ۳۰۰ کیلوگرم اسانس طبیعی گل محمدی اصل در کشور تولید می شود.

از این مقدار اسانس طبیعی گل محمدی اصل حدود ۳۰ درصد مصرف خانگی دارد. يعنی تولید کننده اسانس گل محمدی که یک گلابگیر سنتی بوده و حجم خیلی کمی اسانس طبیعی گل محمدی تولید کرده، ترجیح می دهد تا محصول تولیدی اش را خود استفاده کند و یا به خانواده، بستگان و یا همسایگان با عنوان عطر گل محمدی، هدیه دهد. ۷۰ درصد دیگر اسانس طبیعی گل محمدی که حدود ۳ هزار کیلوگرم است، وارد بازار فروش داخل کشور و یا صادرات به سایر کشورها می شود.

البته عرضه اسانس طبیعی گل محمدی در بازار به دو شکل انجام می شود. نوع اول تولید و عرضه اسانس طبیعی گل محمدی اصل، بدون پالایش و تصفیه و بدون ارائه آنالیز آزمایشگاهی . نوع دوم تولید و عرضه اسانس طبیعی گل محمدی پس از جداسازی ناخالصی و اجزای کم ارزش اسانس همراه با آنالیز آزمایشگاهی و گواهی عدم آلودگی. البته که در بحث صادرات اسانس طبیعی گل محمدی اصل، ارائه آنالیز اجزا، از ملزومات است.

اسانس طبیعی گل محمدی اصل

اطلاعاتی در مورد ویژگی های اسانس طبیعی گل محمدی اصل

اسانس گل محمدی و دیگر گیاهان دارویی به دو نوع در بازار داخل کشور یافت می شود. اسانس طبیعی گل محمدی و اسانس شیمیایی گل محمدی. اسانس شیمیایی که مشخّصاً یک محصول دست ساز و با استفاده از ترکیبات شیمیایی ساخته شده و غیر خوراکی می باشد. و یا باید کمترین استفاده خوراکی را داشته باشد. اما اسانس طبیعی گل محمدی خود در دو گروه تقسیم بندی می شود. اسانس طبیعی گل محمدی اصل و اسانس طبیعی گل محمدی ناخالص.

برای حصول اسانس طبیعی گل محمدی اصل لازم است تا پس از برداشت گلاب و پس از برداشت اسانس گل محمدی، اسانس گل محمدی را به آزمایشگاه انتقال داده تا ناخالصی های موجود در اسانس طبیعی گل محمدی از اسانس جداسازی شود. برای مرحله دوم باز هم اسانس طبیعی گل محمدی در مرحله پالایش قرار می گیرد تا درصد زیادی از برخی اجزایی که ارزش ریالی کمتری دارند، از اسانس جدا شوند. پس از جداسازی اجزای کم ارزش، محصول نهایی اسانس طبیعی گل محمدی اصل خواهد بود.

اطلاعاتی که می توان در مورد ویژگی های اسانس طبیعی گل محمدی اصل اصل بیان داشت عبارتند از : عدم انجماد اسانس طبیعی گل محمدی اصل در دمای بیش از ۱۷ درجه سانتی‌گراد. يعنی چنانچه اسانس طبیعی گل محمدی در دمای هوای معتدل و یا خنک و نه سرد، منجمد شد، نشانه وجود حجم زیادی از ماده کم ارزش وَکس در اسانس گل است. با این توضیح متوجه می شویم که اسانس طبیعی گل محمدی اصل در هوای خنک یا در فضایی که دمای آنها بیش از ۱۷ درجه سانتی‌گراد باشد، منجمد نمی شود و اصطلاحاً نمی بندد. اصل بودن اسانس گل محمدی با توجه به اجزای تشکیل دهنده ای که در گواهی آزمایشگاهی اسانس گل درصد آنها تعیین شده، قابل تشخیص است.

اسانس طبیعی گل محمدی اصل

 خرید عمده اسانس طبیعی گل محمدی اصل

گفته شد که سالانه حدوداً ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم اسانس طبیعی گل محمدی اصل در ایران تولید می شود. که حدود ۳ هزار کیلوگرم از این مقدار، وارد بازار فروش می شود.

خرید عمده اسانس طبیعی گل محمدی اصل معمولاً در مرحله اول اتفاق نمی افتد. خریدار عمده اسانس گل محمدی در وهله اول نمونه اسانس طبیعی گل محمدی را از فروشنده دریافت می کند؛ و پس از مقایسه با گواهی آزمایشگاهی اسانس گل محمدی که توسط فروشنده ارائه شده و تست اسانس گل تصمیم به خرید عمده اسانس طبیعی گل محمدی اصل می گیرد.

پس شرط اول در بحث فروش و جذب خریدار جهت خرید عمده اسانس طبیعی گل محمدی، ارائه اسانسی  است که طبیعی باشد. و نیز اسانس گل محمدی که اصل و بدون ناخالصی باشد. و در نهایت اسانس گلی که همراه با آنالیز اجزای مؤثّره و معطر باشد. طبیعی بودن اسانس طبیعی گل محمدی یعنی اینکه قبل از عملیات تقطیر، یا در مراحل تقطیر و یا پس از استخراج اسانس هر گز مواد غیر طبیعی و مواد شیمیایی به اسانس افزوده نشود. و احیاناً دستکاری اسانس گل پس از برداشت رخ ندهد. و یا اینکه اسانس تقلبی که صفر تا صد آن با ترکیب مواد شیمیایی انجام می شود و کاملا ساختگی ست جایگزین اسانس طبیعی اصل نشود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

مرجع فروش اسانس صنعتی گل محمدی

اسانس صنعتی گل محمدی ایران از با کیفیت ترین و پر فروش ترین اسانس ها …