گلاب
خانه / اسانس طبیعی / خرید اسانس اعلاء و طبیعی نعناع کاشان

خرید اسانس اعلاء و طبیعی نعناع کاشان

اسانس اعلاء وطبیعی عرق نعناع ربیع همراه عرق نعناع هنگام تقطیر، استخراج می شود. اسانس طبیعی نعناع حاوی اجزای معطر و مؤثر گیاه نعنا است که سرشار از منتول، منتون، متیل استات و…  می باشد که اثرات ضد میکروبی و بازدارندگی بر روی برخی باکتری ها دارد.

مورد مصرف اسانس نعنا

اسانس نعنا همراه عرق نعنا هنگام تقطیر گیاه نعنا که به ارتفاع لازم و میزان حداقل ۵۰ درصد گل رسیده، استخراج می شود.

اسانس طبیعی نعنا حاوی اجزای معطر و مؤثر گیاه نعنا است که سرشار از منتول، منتون، متیل استات و…  می باشد که اثرات ضد میکروبی و بازدارندگی بر روی برخی باکتری ها دارد.

اسانس نعنا به دلیل بوی خنک کننده ای که دارد یکی از پر کاربرد ترین اسانس ها در دنیا ست که منشاء این رایحه ماده مؤثره منتول می باشد.

عرق نعنا خانگی در استفاده به صورت خوراکی به عنوان تسکین دهنده سیستم گوارشي و رفع کننده بوی بد دهان مصرف می شود.

همچنین به صورت موضعی برای رفع سردرد های ساده و میگرنی استفاده می شود. خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی اسانس نعنا برطرف کننده بوی بد دهان است. و بهداشت دهان و دندان را تا حد مطلوبی افزایش می دهد.

خرید اسانس اعلاء وطبیعی نعناع و افشره نعنا

جهت مرتفع کردن ناراحتی ها، مشکلات و بیماری های گوارشی، داروهای شیمیایی  زیادی وجود دارد. این داروها ممکن است برای کوتاه مدت و یا به طور کامل بیماری های گوارشی را رفع کند.

استفاده از داروهای طبیعی یا دیگر فراورده گیاهان دارویی مانند افشره نعنا قطعاً می‌تواند این مشکلات را بهتر و بدون استفاده از داروهای شیمیایی حل کند.

اسانس اعلاء وطبیعی نعناع و افشره نعنا و محصولات مشابه علاوه بر اینکه هزینه درمانی بیمار را به شدت کاهش می دهند ، به دلیل طبیعی و خالص بودن و عدم دارا بودن ترکیبات شیمیایی، عوارض جانبی بسیار کمتری هم خواهند داشت.

از مهمترین گیاهانی که می‌تواند مشکلات گوارشی و هاضمه را مرتفع نماید، گیاه نعناع است.

افشره نعنا با دارا بودن مقدار زیادی اسانس نعنا بیشترین کمک را به بیمار گوارشی خواهد کرد تا از خوردن خوراکی ها و غذاهای گوناگون بدون دغدغه اینکه آیا مشکلی برایشان پیش خواهد آمد یا خیر، لذت ببرند.

خرید روغن نعناع

اسانس اعلاء وطبیعی نعناع ترکیبات معطری است که به عنوان ماده ای موثر از گیاه نعنا جداسازی شده است.

اسانس نعنا شامل ترکیبات ترپنی و یا مشتقات ترپنی گیاه نعنا است. اسانس نعنا از نوع اسانس روغنی بوده و در آب حل نمی شود. چون وزن اسانس سبک تر از آب است، مانند لکه های چربی روی آب قرار می گیرد.

از ویژگی اسانس نعنا آن است که در دمای محیط در مجاورت هوا تبخیر می شود.

روغن نعناع به صورت موضعی، خوراکی و آروماتیک  مصرف می شود.

روش حصول روغن نعناع به این شکل است که  برگهای تازه گیاه نعنا را در ظرفی که حاوی یکی از روغن های پایه حامل مانند روغن نارگیل، روغن بادام، روغن کنجد و روغن جوجوبا است، می ریزند.

در چند مرحله افزودن گیاه و صاف کردن محلول انجام می شود تا اینکه روغن نعناع به غلظت مناسب برسد. پس از صاف کردن نهایی محلول، روغن نعناع آماده بهروری ست.

روغن نعناع مصارف متعددی در صنایع غذایی و دارویی دارد. همچنین از روغن نعناع برای ماساژ  و تسکین درد مواضع خارجی استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

مرجع فروش اسانس صنعتی گل محمدی

اسانس صنعتی گل محمدی ایران از با کیفیت ترین و پر فروش ترین اسانس ها …