گلاب
خانه / شربت گیاهی / شربت سکنجبین / کارخانه تولید و فروش شربت سرکه انگبین سکنجبین

کارخانه تولید و فروش شربت سرکه انگبین سکنجبین

شربت سرکه انگبین یا شربت سکنگبین که در واقع همان شربت سکنجبین است یکی از شربت های گیاهی پر خاصیت به حساب می آید که از نوشیدنی های خاص و پرطرفدار است.

عرق نعنا خانگی از نوشیدنی‌های سنتی که در گذشته های دور مورد استفاده ایرانی‌ها بوده و نیز مورد توجه طبیبان قرار داشته است. طبع سرکه انگبین نه گرم است و نه سرد. و می‌توان گفت طبع سرکه انگبین میانه و معتدل می باشد.

شربت سرکه انگبین

قیمت عمده  شربت سرکه انگبین سکنجبین

شربت سرکه انگبین یا شربت سکنگبین که در واقع همان شربت سکنجبین است یکی از شربت های گیاهی پر خاصیت به حساب می آید که از نوشیدنی های خاص و پرطرفدار است. سرکه انگبین از نوشیدنی‌های سنتی که در گذشته های دور مورد استفاده ایرانی‌ها بوده و نیز مورد توجه طبیبان قرار داشته است.

عسل طبیعی از ارکان اصلی برای تهیه سرکه انگبین به حساب می‌آید که در طی گذشت زمان به دلیل گران قیمت بودن عسل، برخی شکر که قیمت کمتری دارد را جایگزین عسل کرده اند. البته بر اساس طب سنتی نمی توان شکر را جایگزین عسل کرد. قیمت عمده عرق نعناع ربیع بر پایه عسل مسلّماً بیشتر از قیمت عمده سرکه انگبین بر پایه شکر است.

 گاهاً عرق نعنا نیز جهت طعم دار کردن به سکنجبین افزوده می شود. سرکه انگبین خواص بسیاری دارد و به عنوان یک شربت خوش طعم و پرخاصیت با قیمت عمده مناسب مورد استفاده عموم قرار گرفته است .

شربت سرکه انگبین

خواص و فواید مصرف شربت سرکه انگبین سکنجبین

سکنجبین دارای ا ویتامین‌های ‏A ‎،C ‎،E، ویتامین‌های گروه ‏B‏ ‏مانند ب۱، ب۲ و ب۶، و همچنین سدیم، پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، پروتئین، و درصدی از اسید ‏استیک و فرمیک، منتول، فلاونوئیدها، کربوهیدرات، قند مانند گلوکز، ‏ساکاروز و فروکتوز،و مقداری مس، فسفر و گوگرد است.‏

مصرف سرکه انگبین به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی برای درمان نارسایی های کبدی مفید است و منجر به بریدن صفرا می شود. سرکه انگبین عاملی برای جذب بهتر مواد غذایی است. مصرف سرکه انگبین در پاکسازی عروق و مجاری ادراری و سلامت معده و سیستم هاضمه نقش مهمی ایفا می‌کند. دفع سنگ صفرا و سنگ کلیه نیز  از خواص و فواید مصرف شربت سرکه انگبین است.

مصرف شربت سرکه انگبین به طور منظم، غلظت خون را از بین می‌برد. سکنجبین از سکته های قلبی و مغزی  نیز جلوگیری می کند. البته بیماران قلبی شرایط و شرح وضعیت متفاوتی دارند و بهتر است حتما در مورد مصرف سرکه انگبین با پزشک خود مشورت کنند.

مصرف سکنجبین به از بین بردن سوزش سردل، اسید معده و رفلاکس معده نیز کمک می کند. شربت سرکه انگبین در بر طرف کردن خلط سودا بسیار موثر است. مصرف شربت سرکه انگبین موجب از بین رفتن باکتری ها و قارچ ها در بدن می شود. می توان گفت سرکه انگبین یک ضد عفونی کننده قوی محسوب می شود.

یکی از خواص و فواید شربت سکنجبین این است که عطش را رفع می کند. در فصل تابستان مصرف شربت سرکه انگبین برای رفع ‏عطش بسیار مفید و تاثیر گذار است. بهتر است مصرف شربت سرکه انگبین عسلی جایگزین نوشیدنی های مضر و شیمیایی در فصل تابستان شود.

مصرف شربت سرکه انگبین یک معجون قوی برای درمان مشکلات پوستی خواهد بود. شربت سرکه انگبین نقش موثری در درمان بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس، ویتیلیگو، اگزما، کهیر و خارش پوست دارد.

شربت سرکه انگبین

طبع شربت سرکه انگبین سرد است یا گرم

 طبع سرکه انگبین نه گرم است و نه سرد. و می‌توان گفت طبع سرکه انگبین میانه و معتدل است. افراد با طبع‌ سرد، طبع گرم، و طبع متفاوت می‌توانند از سرکه انگبین استفاده کنند. آن دسته از افرادی که مزاج آنها با  طبع گرم است، برای کمک به سیستم هاضمه می‌توانند سرکه انگبین را با کمی عرق کاسنی ترکیب نموده و به همراه کاهو استفاده کنند. در صورتی که سرد مزاج هستند چند شاخه گیاه نعنای تازه را با سکنجبین ترکیب و مصرف نمایند.

از موارد منع مصرف سرکه انگبین :

 بهتر است خانم های باردار به ویژه در ابتدای ماه های بارداری از شربت سرکه انگبین استفاده نکنند. افرادی که دارای زخم معده هستند نیز به دلیل وجود سرکه در این شربت، بهتر است از سرکه انگبین استفاده نکنند.

افراد سرماخورده و افرادی که دچار اسهال شده اند نیز از جمله افرادی هستند که منع مصرف سرکه انگبین دارند. البته این افراد نیز می توانند با مجوز پزشک یا متخصص طب سنتی از خواص و فواید این شربت گیاهی بهره مند شوند.

کسانی که دچار مشکلات مفصلی مانند ساییدگی استخوان هستند نیز عموما از خوردن این شربت منع می شوند. افرادی که دارای ضعف اعصاب و بانوانی که دارای مشکلات رحمی هستند نباید از شربت سکنجبین عسلی استفاده نمایند. مبتلایان به تکرر ادرار و یا سایر مشکلات مثانه ای هم بهتر است مصرف شربت سرکه انگبین را از رژیم غذایی خود حذف کنند. کسانی که دچار حالت تهوع و نارسایی در هاضمه هستند نباید از شربت سرکه انگبین استفاده نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com