گلاب
خانه / عرق نعناع / عرق نعنا / مرکز پخش عرق نعناع صادراتی

مرکز پخش عرق نعناع صادراتی

عرق نعناع ربیع اصل، طبیعی، با درصد اسانس بالا و متوسط ، مخصوص صادرات، در حجم بسیار زیاد، در بسته بندی های متنوع، دارای تاییدیه های لازم.

اسانس نعناء حاوی منتول و اجزای اصلی در سطح استاندارد های جهانی

عرق نعنا یک لیتری

ظروف بسته بندی گلاب و عرقیات غالباً یک لیتری هستند؛

عرق نعنا خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیست و مصرف کننده بیشتر تمایل دارد تا عرق نعنا یک لیتری را خرید کند. چرا که ممکن است حجم بیش از یک لیتر را مجبور باشد مدت زیادی نگهداری کند و تهیه حجم کمتر از یک لیتر هم برایش مقرون به صرفه نباشد.

عرق نعنا شیشه ای

عرق نعناع در  بطری شیشه ای  300ml, 410 ml, 450ml, 500ml, و ۱۰۰۰ml بسته بندی می شود و بهترین نوع ظرف جهت بسته بندی عرقیات می باشد.

ظروف پت در اثر سرد و گرم شدن یا ضربه خوردن بواسطه ترکیبات شیمیایی که دارند ممکن است در محصول نفوذ کرده و محتویات خود را آلوده کنند اما ظروف شیشه ای هیچ تاثیری بر محتویات خود نمی گذارند و کیفیت محصول را تا مدت‌های زیادی به همان شکل اولیه حفظ می کنند.

عرق نعنا به انگلیسی

بسیاری از شرکت ها روی بسته بندی های عرق نعناع  خود کلمه (sweat mint ) را برای مشتریان انگلیسی زبان، حک می کنند. Sweat به معنی عرق کردن جسم انسان است. وقتی دمای بدن در اثر گرمی هوا یا فعالیت جسمی بالا می‌رود، غدد تعریق که در نقاط متعدد بدن قرار گرفته اند فعال می‌شوند. در واقع جسم ما از طریق عرق کردن باعث خنک شدن اندام و تا حدودی تنظیم دمای آنها می شود. با به کار بردن کلمه sweat  بر روی لیبل های انگلیسی، نه تنها مشتری متوجه منظور تولید کننده نمی شود بلکه دچار سردرگمی و تشکیک نیز می شود و احتمال اینکه محصول ما را خریداری کند بسیار کم خواهد شد. بهترین گزینه جهت برگردان کلمه عرق به معنی عصاره خارج شده گیاه با جوشیدن در آب، به زبان انگلیسی کلمه extract می باشد. extract یعنی عصاره ،یعنی همان عرقی که حاوی عصاره گیاه است. پس عرق گیاه به انگلیسی می شود: herbal extract و عرق نعناع به انگلیسی می شود: mint extract و کلمه mint sweat یک ترکیب اشتباه و برای خریدار انگلیسی زبان بی معنی است.

عرق نعناع
عرق نعنا

عرق نعنا فله ای

مشتریان متعددی هستند که برای صادرات گلاب و عرقیات مخصوصاً عرق نعناع، و به جهت کاهش هزینه‌های بسته بندی، تمایل به حمل به شکل تانکر و فله دارند.

مجموعه گلاب گیران این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا پاسخگوی نیاز به صورت فله مشتریان، تجار و صادر کنندگان گرامی باشد. عرق نعناع فله در بسته بندی های گالنی ٢٠ لیتر، ۵۰ لیتر، ٢٢٠ لیتر و تانکر های ۵٠٠ لیتر، ١٠٠٠ لیتر، ۵ هزار لیتر و ١٠ هزار لیتر ارائه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید عرق نعنا اصل صادراتی کاشان

نعنا یک گیاه علفی است و دارای ساقه های مستقیم و ریشه ی هوایی رونده …