گلاب
خانه / روغن گل محمدی / صادرکننده روغن گل محمدی موضعی

صادرکننده روغن گل محمدی موضعی

جهت حصول روغن اسانس گل سرخ موضعی نیاز است تا گلبرگ های گل محمدی درون روغن های پایه قرار بگیرند. برای تهیه روغن گل محمدی برخی از روش بنماری استفاده می کنند.

روغن گل محمدی سرشار از ویتامین های a و e و c است. آنتی اکسیدان های موجود در روغن گل سرخ مسئولیت جوانسازی، پاکسازی و مرطوب کنندگی پوست را بر عهده دارند.

روغن گل محمدی موضعی

فواید استفاده از روغن گل محمدی برای پوست

اسانس گل سرخ سرشار از ویتامین های a و e و c است. آنتی اکسیدان های موجود در روغن گل سرخ مسئولیت جوانسازی، پاکسازی و مرطوب کنندگی پوست را بر عهده دارند. این آنتی اکسیدان ها کلاژن پوست را به خوبی افزایش می دهند، مانع چروک و افتادگی پوست شده، و خاصیت ارتجاعی پوست را در حد قابل توجهی حفظ می کنند.

همچنین پاک کننده جای جوش هایی که در دوران  بلوغ روی پوست شکل می‌گیرند است. ویتامین a گردش خون در زير پوست را افزایش می دهد و مانع افتادگی پوست و پیری زودرس پوست می شود و در جهت درخشندگی و جوانسازی پوست بسیار مؤثّر است.

روغن گل محمدی موضعی

ویتامین c یک آنتی اکسیدان قوی است. و ایجاد نرمی و همچنین زیبایی در پوست می کند. ویتامین e تاثیر ضد التهابی دارد. و مانع سوزش پوست در اثر التهابات و بیماری های پوستی نظير اگزما، درماتیت و آفتاب سوختگی می شود.

اسید های چرب ضروری که  به شکل طبیعی در روغن گل سرخ وجود دارد، وظیفه آبرسانی  و مرطوب کنندگی پوست را بر عهده می گیرند.
روغن گل محمدی موضعی به خوبی پوست را تغذیه می کند و خشکی پوست را برطرف می کند. فنیل اتیل الکل موجود در عصاره گل سرخ خاصیت ضد قارچی، ضد ویروسی و ضد باکتریایی دارد.

روغن گل محمدی موضعی

شرکت توزیع روغن گل محمدی موضعی

جهت حصول روغن گل محمدی موضعی نیاز است تا گلبرگ های گل محمدی که قبلاً شسته شده و چند ساعت مانده تا آبگیری شوند، درون روغن های پایه قرار بگیرند. ( روغن آفتابگردان، روغن زیتون، روغن کنجد، روغن بادام تلخ و روغن جوجوبا، روغن های مناسب جهت تهیه روغن گل محمدی هستند. البته که روغن آفتابگردان بهترین گزینه برای تهیه روغن گل محمدی است.)
پس از گذشت چند روز که عصاره گلبرگ ها در روغن پایه حل شد، باید محلول به دست آمده را صاف، ضایعات و اضافات گلبرگ را از محلول جدا کرد.

سپس مجدّداً مقدار دیگری گلبرگ را به محلول اضافه می کنیم و این عملیات آنقدر تکرار می‌شود تا اینکه روغن گل به غلظت مورد نظر برسد.
برای تهیه روغن گل محمدی موضعی در حجم بالا نیازمند تولید به روش بنماری یا حمام آب گرم خواهیم بود.

مجموعه ما یک شرکت توزیع کننده روغن گل محمدی موضعی در بازار داخل کشور به حساب می آید.
این شرکت صادر کننده روغن گل محمدی به کشورهای همسایه، کشورهای اروپایی، کشورهای شرقی، و همچنین آمریکا است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: مهندس غلامی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: golabgiran_ir@
پست الکترونیکی: golabgiran@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی روغن گل رز اصل

در امر فروش مخصوصاً فروش اینترنتی روغن گل رز اصل، بررسی نیاز واقعی مشتری، راهنمایی …